Verzoekschrift tegen internetbelasting

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01

Verzoekschrift tegen internetbelasting




par toto65 » 31/01/07, 12:00

Ik zie op het net een schild opgewekt tegen de toekomstige internetbelasting.
Ik bied twee links over dit onderwerp. Het doel van mijn bericht is om u te informeren en niet om ruzie te maken.
Christophe Als een onderwerp van dit type open is, verwijder ik deze. Met uw toestemming. Ik heb het niet gevonden in onderzoek.

http://www.freenews.fr/index.php?itemid=4325

http://www.berrebi.org/2007/01/29/signe ... rnet-vite/
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 31/01/07, 12:36

Het lijkt mij niet dat hier al over is gesproken ... Wat betreft het onderwerp ... wat zou deze belasting moeten financieren?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 31/01/07, 13:19

aha een belasting voor verzekeraars internat (FAI) het zijn de gebruikers die blij zullen zijn, ik denk aan degenen die op het platteland zijn, die niet zijn ontbundeld, natuurlijk ...

"
De Iliad-groep, moederbedrijf van Free, heeft een wetsvoorstel ingediend om een ​​nieuwe belasting bij internetproviders in te voeren.

Deze belasting, die bedoeld is om (opnieuw ...) de audiovisuele productie te ondersteunen, zou volgens de moedermaatschappij van Free leiden tot een verhoging van de prijzen voor abonnees en / of voor televisiekanalen die op ADSL worden uitgezonden.
"

audiovisuele belastingstijl, maar internet! maar natuurlijk welk idee ... ik geef de voorkeur aan pertole alstublieft! : Lol:

vooral als het niet zij zijn die het betalen, wij zijn het die het zullen betalen!
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten