De familie Bush en de oorlogen: geschiedenis

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De familie Bush en de oorlogen: geschiedenis




par Christophe » 25/01/07, 15:43

Niet erg econologisch als onderwerp maar erg onthullend voor de manier van denken (en handelen) van de familie Bush.

Ik weet niet of alle informatie waar is, maar een groot deel moet dat wel zijn (aangezien het aansluit bij andere rapporten zoals "CIA secret wars")

Het duurt ongeveer twintig minuten.

1 deel: http://www.tontuyau.com/v.asp?id=2451
2 deel: http://www.tontuyau.com/v.asp?id=2459

ps: let niet op het zeer uitgesproken accent : Mrgreen: en de lelijke fotes d'orto grafes... :|
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/01/07, 16:22

Dag

ps: let niet op het zeer uitgesproken accent en de lelijke fotes d'orto grâfes


Tegen deze Quebecers spreken ze slecht, ze maken veel fouten,
maar wat een inhoud!!

Andre
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 25/01/07, 16:33

Nou, het accent is begrijpelijk (meer dan dat van tetesaclaques.tv in ieder geval : Lol: ).

Wat betreft de inhoud, het is waar dat het aansluit bij een heleboel andere documenten die ik heb gezien ("de wereld volgens Bush", "Farenheit 911", ...) maar het is nog steeds net zo stichtelijk.

PS: ik kende deze site voor het delen van video's niet, maar ik ben dol op hun naam "Your pipe": geschatte vertaling van "You tube" : Cheesy:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten