Divisie gasmeter

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
alhopiteau
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 24/01/10, 23:32

Divisie gasmeter




par alhopiteau » 24/01/10, 23:36

Hallo,

Ik ben op zoek naar gasmeters die op verschillende plaatsen in mijn gasnet geplaatst kunnen worden om het verbruik van mijn ketel en mijn kachel te kennen.

Ik had een goede tijd op het net, maar ik kon niets vinden dat goedgekeurd leek voor Frankrijk...

Eventuele suggesties?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 25/01/10, 11:01

Waarom wil je dat het wordt goedgekeurd, aangezien het voor privémetingen is?
Zolang het voldoet aan de Europese veiligheidsnormen, geen zorgen (en het is bedoeld voor het type gas dat wordt gebruikt)

Om zo'n toonbank te vinden, moet je naar mijn mening op zoek naar benodigdheden voor industriële verwarmingstechnici. In de huishoudelijke en kleine tertiaire sector is het zeldzaam dat we een beroep doen op deelmeters, in de industrie is het al gebruikelijker.
Het is niet op het net dat je moet zoeken, maar in de gele gidsen bij loodgieters/verwarmingsgroothandels.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten