Waterstof-metaal in ingots en koude fusie

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

Waterstof-metaal in ingots en koude fusie

par Dr. Karl VI von Thule » 11/06/09, 07:38

Uitgenodigd voor ICENES 2009 als spreker, zal ik in detail de voorwaarden uitleggen voor het produceren van een nieuwe metalen stal bij kamertemperatuur, die alleen bestaat uit een nieuwe isotoop van waterstof. Ik zal ook de voorwaarden ontwikkelen voor een succesvolle productie van energie door mijn Cold Fusion-module, een prototypemodule die sinds juni 2007 in een land grenst aan de Europese Gemeenschap en zonder onderbreking 600 Megawats / uur en in enkelvoudig "afval" zuiver water produceert aan de tarief van 300 kubieke meter / dag.
De module meet 300 x 40 cm.

Deze twee BS zijn het onderwerp van een nieuw World Monopoly: de Energe die voor H-Metal wordt geproduceerd zal 0,10 € per vat EP worden verkocht, omdat een Monopoly, om te bestaan, tegen bijna nulkosten moet produceren. Voor mijn FF-module zullen deze beschikbaar worden gesteld aan kopers onder verschillende omstandigheden, en met name ten behoeve van kleine boeren via de APPFAI van de politieke partij, waarvan ik de secretaris-generaal van het Centraal Comité van de partij ben.

Ik geloof in feite dat in een tijd van onze huidige wereldcrisis van de economie, en rekening houdend met bepaalde politieke feiten, het toekomstige voortbestaan ​​niet de 'gemeenschap' is, maar het individualisme dat als enige de huidige privébelangen bij het individu ondersteunt. niveau.

Om individuele bescherming te perfectioneren, stelt APPFAI zogenaamde boeren in staat om de producten van hun werk op te slaan binnen mini Offshore-stichtingen, wat hen vrijstelt van alle belastingen van welke aard dan ook, en om hun eigen middelen te garanderen, om fatsoenlijke pensioenen op te bouwen, het onderwijs van hun kinderen te bevorderen en hun goederen door te geven aan wie ze maar willen.

In de komende maanden, wanneer de schade van verschillende actoren duidelijk zal worden, zal de bescherming van hun individuele vrijheden hen garanderen tegen alle inbreuken die de zogenaamde staten van de wet hen "laten profiteren", en hun eerste vrijheid zal zijn om te doen. zonder schandelijk geprijsde diensten van EDF en Saur.

Er is nog een ander gebied dat een grote misleiding is: "Politieke ecologie": als de huamins alles om hen heen degraderen, is de "opwarming" van de aarde allesbehalve de "schuld" van de mens, en veel wetenschappers denken dat dit een vals probleem is. . Deze "trend" is gewoon een nieuwe motor voor de economie.

In feite moet een land dat wil "herstarten" zich focussen op nieuwe energiebronnen, maar vooral geen andere "leveringsfouten" maken ...
0 x
Nunc en semper
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: Hydrogen-Metal in Ingot and Cold Fusion

par Tagor » 11/06/09, 08:52

Dr. Karl VI von Thule schreef: Ik zal ook de voorwaarden ontwikkelen voor een succesvolle productie van energie door mijn Cold Fusion-module, een prototypemodule die sinds juni 2007 in een land grenst aan de Europese Gemeenschap en zonder onderbreking 600 Megawats / uur en in enkelvoudig "afval" zuiver water produceert aan de tarief van 300 kubieke meter / dag.
De module meet 300 x 40 cm>.


is dit prototype nog steeds actief?

zo ja hoeveel heeft het geproduceerd?
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 11/06/09, 10:55

Alles bij elkaar is het goed gepland op ICENE 2009 cf pdf in PJ:
https://www.econologie.com/fichiers/partager/12447108304FUvlu.pdf
zie pagina 6: P22
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

par Christophe » 11/06/09, 10:57

:schok: :schok: :schok:

Dr. Karl VI von Thule kunnen we meer weten over de technologie?

600 MWh op 1,2 m² ... er is reden om sceptisch te zijn!
Wat is het volume van het apparaat?

Metaalwaterstof? Het doet me denken aan de H2-hydridemotor ...
0 x
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 11/06/09, 11:49

En ja ... het is veel meer dan verwacht ... Reeds bij ICENES 2007 hadden we de module gestart, en daarvoor hadden we alleen 38-volt nodig om te starten, vier uur later , werd geproduceerd 200.000 volt / µs.

Op IDEX, een militaire conferentie, werd dit in algemene termen uitgelegd, het zal ook worden uitgelegd op Bridex, volgend jaar augustus, het zal ook worden uitgelegd zonder de intellectuele bescherming te schaden.


Technologie daarvoor?
Openbaarmaking zou schadelijk zijn voor zowel het Monopoly als voor de geheimhouding van het apparaat, wanneer u een BS neemt is het niet om het te onthullen.

Maar ik kan de tekst van de samenvatting hier plaatsen, als je wilt ...

Bien à vous.
0 x
Nunc en semper
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 11/06/09, 11:51

Tagor, het is nog steeds in bedrijf en zou dit de komende 50-jaren zonder onderbreking moeten blijven.
0 x
Nunc en semper
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

par Christophe » 11/06/09, 11:51

Ja, we willen de samenvatting (samenvatting in het Frans), bedankt.

U kunt het kopiëren / plakken of onze bestandshost gebruiken.
0 x
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 11/06/09, 11:57

christophe,

Het geproduceerde waterstof-metaal is in ingots van 1 kilogram elk.

https://www.econologie.info/share/partag ... hkHnNb.pdf
0 x
Nunc en semper
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 11/06/09, 12:12

Hallo Dr. Karl VI von Thule
Zonder de techniek te kunnen onthullen, kunnen we spreken van kosten en exploitatie:
hebben we het over individuele en / of collectieve installatie,
wat is de prijs van een installatie (afhankelijk van het vermogen)
is er onderhoud ...
Merci de vos réponses

PS: kunnen we de installatie bezoeken die in gebruik is
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.

(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

par Christophe » 11/06/09, 12:16

Ik kijk naar het abstract en probeer het te begrijpen ... niet zeker of ik er kom!
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten