Details over WKK voor TPE

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
mini78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/10/08, 19:04
Plaats: 78

Details over WKK voor TPE




par mini78 » 07/10/08, 19:07

Hallo, ik ben een student en moet een TPE doen over het onderwerp warmtekrachtkoppeling. Ik zou graag willen weten of u mij over dit onderwerp kunt helpen, zoals het vertellen van de datum van deze creatie en de eerste werkingsmiddelen, de werkingswijze, enkele nuttige sites.... Eigenlijk ben ik op zoek naar alles over dit onderwerp dus als je me kunt helpen, aarzel dan niet!

Merci.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/10/08, 08:18

Hallo,
Pikt daar, het staat vol met informatie! : Mrgreen:
http://www.google.fr/search?hl=fr&q=cog ... =&aq=f&oq=
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
mini78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/10/08, 19:04
Plaats: 78




par mini78 » 08/10/08, 08:29

lol bedankt Bibiphoque maar ik had dit onderzoek al gedaan, toen ik om sites vroeg, was het meer of je interessante en goed uitgelegde sites over dit onderwerp kent die mij zouden kunnen interesseren.

Toch bedankt : Cheesy:
0 x
mini78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/10/08, 19:04
Plaats: 78




par mini78 » 18/11/08, 16:13

Ik doe momenteel vooral onderzoek naar de geschiedenis van dit systeem, de creatie en de eerste toepassingen van deze techniek. Als u mij kunt helpen, zal ik u zeer dankbaar zijn, bij voorbaat dank!
0 x
mini78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/10/08, 19:04
Plaats: 78




par mini78 » 13/01/09, 16:19

Nog steeds geen antwoorden....?

Als mensen documenten hebben die verband houden met warmtekrachtkoppeling, geschreven artikelen, pdf- of powerpoint-bestanden, diagrammen, zou ik zeer geïnteresseerd zijn en als u mij deze documenten zou kunnen sturen, zou ik u daarvoor bedanken.

Merci par avance.
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 300 gasten