Waterstof-metaal-stabiele HTBT en HPBP

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

Waterstof-metaal-stabiele HTBT en HPBP

par Dr. Karl VI von Thule » 26/07/08, 11:06

Op 21 september 2008 wordt de internationale IYNC-conferentie geopend in Interlaken, Zwitserland. Het zal de modaliteiten presenteren van een nieuw wereldwijd monopolie betreffende stabiel waterstofmetaal in de vorm van blokken, uitgaande van een nieuw speciaal octrooi.

De eerste ingots werden verkregen door nucleosynthese in 1997, de resultaten werden in 2007 beoordeeld buiten de Gemeenschap in Europa door IF-spectrografie.

Gezien de eindigheid van alle fossiele brandstoffen, allereerst aardolie, maar ook anderen via het Tokyo Protocol, wordt H-Metal - (wat een nieuwe isotoop van H is) - aangeboden voor € 0,10 / EP-vat, wetende dat een H-vat gelijk staat aan een miljoen EP-vat: zowel de productie als het gebruik stoot geen vervuiling uit.

Er zullen ook de resultaten worden gepresenteerd van een andere BS betreffende een nieuw Cold Fusion-proces, inclusief een productiemodule van 10x5 m, gegenereerd sinds juni 2007, ongeveer 600 Mw / u en in eenvoudig afval 300 m3 zuiver water / D .

Het geheel is het onderwerp van een van de conferenties gegeven op IYNC, die zal worden bevestigd op ICENES 2009 in Portugal.

Dit monopolie - in het bijzonder - moet een veel lagere PV bieden tegen elke kostprijs van bestaande energie. Het blijft in handen van zijn ontwerper en wordt geïmplementeerd door zijn bedrijven, voor productie door SCM-INTERNATIONALE, voor beheer door een van zijn stichtingen die buiten de Gemeenschap wordt opgericht.

Het gaat hier niet om commerciële promotie van een nieuw product, maar simpelweg om het bestaan ​​ervan aan te kondigen, wat tijdens deze conferentie grotendeels zal worden toegelicht en die daarom zonder enige de overheid kan haar geen belastingen opleggen die de kosten zouden verhogen.

Sommige landen zullen echter worden uitgesloten van de huidige lijst van landen die moeten worden verstrekt, waaronder een voor vervolging tegen de privébelangen van de betrokken onderzoeker, een land dat verder gaat dan alles wat je je kunt voorstellen op het gebied van wetenschappelijke spionage, in een poging om - maar zonder succes - de fundamentele vrijheid van de genoemde onderzoeker te vervreemden.

Het eerder genoemde FF-proces zal ten dienste worden gesteld van de consument voor wie het vooral bedoeld is door een nieuwe politieke partij die hun belangen behartigt in dat land, een partij genaamd APPFAI.

De SCM bedankt u voor uw aandacht.
0 x
Nunc en semper
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Waterstof-Metaal-stabiele HTBT en HPBP

par moinsdewatt » 28/09/09, 18:29

?

Er is geen moderator die deze draad van een zeldzame stompzinnigheid kan opsluiten?

Opmerking: vergelijkbaar met die in een soortgelijke draad https://www.econologie.com/forums/post129463.html#129463
"In het ergste geval zal het nog een hoax zijn"

En Remundo is ook niet voor de gek gehouden.
0 x
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 10/10/09, 19:25

Meer watt vraagt ​​minder watt ...
Sommigen van jullie, of die onder jullie waren,
zal aanwezig zijn bij het experiment voor de EP aan het einde van het eerste kwartaal van 2010.

Vanaf nu zijn er overeenkomsten gesloten met bepaalde zogenaamde "opkomende" landen, en zelfs Perzië.
0 x
Nunc en semper
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 10/10/09, 19:28

De ICENES 2009-conferentie was een enorm, duidelijk en duidelijk succes.

Het is waar dat alle sprekers pro's waren in mijn vakgebied ... Lol
0 x
Nunc en semper

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 233-gasten