Het metamateriaal

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Claude de Bortoli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 02/07/07, 07:49

Het metamateriaal




par Claude de Bortoli » 02/07/07, 08:16

Wetenschap en geloof zijn belangrijke polen van activiteit onder mensen. Ze moeten hand in hand gaan om mensen op een duurzame manier te laten evolueren. Wetenschap als motor van de menselijke evolutie, geloof als leidraad.

De wetenschap evolueerde de mens alleen zonder de leiding van het geloof. Het zorgde ervoor dat ze op natuurlijke wijze evolueerden volgens zijn materiële ethiek en leidde hen naar zijn hoogtepunt: de opwarming van de aarde.

De wetenschap is niet volledig verantwoordelijk voor de klimaatramp. Het geloof ontbrak. Het was niet langer geloofwaardig met betrekking tot de evolutie.

La Croyance heeft zojuist een ontdekking gedaan. Ze heeft zojuist een tweede universum ontdekt dat is gemaakt van metamatter en dat in symbiose leeft met ons universum van materie. Geloof is nu in staat om mensen op een duurzame manier te begeleiden met wetenschap als motor van evolutie.

Mensen zullen hun probleem van de opwarming van de aarde oplossen door te geloven, niet door wetenschap, aangezien het hoogtepunt, het toppunt van materialiteit, precies de opwarming van de aarde is. :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 02/07/07, 09:23

Eh... kun je de vraag herhalen? :schok:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: metamatter




par lejustemilieu » 02/07/07, 10:56

Claude De Bortoli schrijft:Wetenschap en geloof zijn belangrijke polen van activiteit onder mensen. ?

*************************************************
St Thomas heeft wat uitleg nodig meneer..
Mercii :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 02/07/07, 11:56

Wetenschap zonder geloof is de ondergang van de planeet

Hij is een wijze, van de broederschap van kleine grijzen “, die het zei, na de tegenslagen van zijn beschaving.
___
Het probleem is dat ze komen om de zielen te vervuilen van onze heersers die macht hebben over de toekomst van onze aarde
:onheil:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 02/07/07, 13:00

gegyx schreef:Wetenschap zonder geloof is de ondergang van de planeet

Hij is een wijze, van de broederschap van kleine grijzen “, die het zei, na de tegenslagen van zijn beschaving.
___
Het probleem is dat ze komen om de zielen te vervuilen van onze heersers die macht hebben over de toekomst van onze aarde
:onheil:

***************************************
Het is besloten, ik stop met drinken : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 02/07/07, 14:04

gegyx schreef:Het probleem is dat ze komen om de zielen te vervuilen van onze heersers die macht hebben over de toekomst van onze aarde
:onheil:


Pkoi "vervuilende" vervuiling is iets relatiefs... Als dat zo is, terraformen ze de aarde zodat het gastvrij wordt voor hun metamobilisme : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 02/07/07, 16:27

Christophe schreef:
Pkoi "vervuilende" vervuiling is iets relatiefs... Als dat zo is, terraformen ze de aarde zodat het gastvrij wordt voor hun metamobilisme : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


uh is het niet een beetje raar om de aarde te terraformen?
In wezen betekent het de aarde transformeren zodat ze... de aarde wordt :schok:

Wat roken ze thuis?

: Mrgreen: Merk op dat ik niet zie welk woord moet worden gebruikt : Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Claude de Bortoli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 02/07/07, 07:49




par Claude de Bortoli » 03/07/07, 08:21

Wetenschap en geloof moeten hand in hand gaan. Wetenschap als motor van evolutie en geloof als leidraad. Ze moeten samen vooruitgaan met behoud van hun integriteit en zonder tussenkomst.

De motor Wetenschap bevordert de evolutie van de mens, geloof leidt haar. Het Geloof heeft de visie op de eeuwigheid. De wetenschap niet. Zonder gids gingen we willekeurig vooruit en het toeval leidde ons naar een klimaatramp.

Geloof is, dankzij de ontdekking van metamatter, in staat om mensen te helpen een duurzame evolutie te vinden door de opwinding van de wetenschap te beheersen. 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 03/07/07, 09:39

Zeker en wat is Metamatter precies?
0 x
Claude de Bortoli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 02/07/07, 07:49




par Claude de Bortoli » 03/07/07, 13:19

Christophe schreef:Zeker en wat is Metamatter precies?


Metamatter is wat voorbij materie gaat.

Er is een heel universum van; een universum van metamatter zo krachtig als ons universum van materie.

De twee universums leven in symbiose en wisselen hun energie uit. Het universum van materie draagt ​​instinct over in de richting van het universum van metamatter.

Het universum van metamatter draagt ​​intelligentie over in de richting van het universum van materie.

Mensen zijn de overbrengers van energie voor de materiële kant. Ze hebben twee energieën: instinct en intelligentie, terwijl andere levende wezens er maar één hebben: instinct.
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten