Z-machine vs ITER

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45

Z-machine vs ITER




par Logan » 12/06/06, 14:35

Misschien weet je niet wat de Z-machine is, een revolutionaire ontdekking die kernfusie schoonmaakt binnen ons bereik volgens onze Jean-Pierre Petit-nationalist.
Op zijn site heeft hij al een aantal tickets geschreven die de zaak verklaren.
Ik heb je links naar artikelen in chronologische volgorde geplaatst:

http://www.jp-petit.com/science/Z-machi ... chine1.htm
http://www.jp-petit.com/science/Z-machi ... chine2.htm
http://www.jp-petit.com/science/Z-machi ... v_MHD0.htm
http://www.jp-petit.com/science/Z-machi ... es_MHD.htm

Bij Jean-Pierre zijn er altijd meerdere zaken in de zaak.
We zijn dus verrast dat de internationale media niet over deze ontdekking spraken.
In Frankrijk zou het verband houden met het overwicht van het ITER-project, maar elders!?
Blijkbaar heeft iedereen het een beetje gemist, niet alleen de Franse journalisten...
0 x
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 12/06/06, 15:44

Yesh,

de vondst is misschien echt, maar ik heb mijn twijfels over de man.
Hij heeft een stijl die te goed is om te zeggen dat alle anderen klootzakken zijn behalve hij.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/06/06, 15:53

Ik durfde het niet te zeggen... : Cheesy:
0 x
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 12/06/06, 16:10

Arf Christophe, ik was vergeten dat je het koud had met jpp
maar ik heb geprobeerd de artikelen te vinden die hij aan Pantone wijdde en waarin hij over u praat, ik vond niets denigrerends tegen u:

hier: http://www.jp-petit.com/ENERGIES_DOUCES ... a_eau1.htm

Het is misschien de naam watermotor waar je je aan ergert?? Anders zie ik het niet...

Het is jammer, want zijn artikelen over de z-machine zijn echt interessant.

Kom op... make-up.
Een kus en presto! we praten er niet meer over
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 12/06/06, 16:18

Hallo,
Het is "bijna onopgemerkt gebleven", omdat we er een beetje over hebben gesproken:
http://forums.futura-sciences.com/thread69150.html


: Mrgreen:
En JPP ging zelfs naar Futura om een ​​paar woorden te posten.

@+
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 12/06/06, 16:27

Ja behalve dat JPP het zelf zegt, hij ontdekte de info over futura-wetenschap.
We praten er ook wel eens over in de nieuwsgroepen, maar vooral om het JPP-karakter naar beneden te halen zoals gewoonlijk ^^
Maar je geniet nog steeds van een discussie in de forum van de toekomstwetenschap is niet bepaald wat men een mediagolf zou kunnen noemen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/06/06, 16:35

Logan schreef:hier: http://www.jp-petit.com/ENERGIES_DOUCES ... a_eau1.htm

Het is misschien de naam watermotor waar je je aan ergert?? Anders zie ik het niet...


Nou, het staat op deze pagina:

1) al de "een zekere Martz" toon...Ik weet niet waar hij leerde om met vreemden te praten, maar hey...het is nog steeds goed...

2) Petit begreep blijkbaar niets van de berekeningen die ik voor quanthomme had gedaan en raakte helemaal in de war met de cijfers...waardoor ik eruitzie als A GRAPPIG!! We hebben al veel moeite om geloofwaardig te zijn, dus dat soort onzin eerlijk gezegd...

van stijl: "- Het geeft aan dat een dieselinjector een mengsel in de cilinder stuurt onder een druk van 0,7 bar en een temperatuur van 150° C" ...

3) De advertentie voor Apte en Tardy die niet veel voor de gemeenschap hebben gedaan behalve tunen (David, de zelfverklaarde ingenieur, komt hier regelmatig langs...).

Voor mij zijn het gewoon verzamelaars$ van het $y$tem... (vooral Tardy die copyrights op alles en nog wat neerlegt)... En dan te bedenken dat ik het was die de eerste info gaf aan Millet, President van Apte. Wat een ondankbaarheid! Maar niet verwonderlijk van de kant van pure en harde ecolo... Zie de lopende discussie "autonoom huis".

4) Geen link naar econologie of zo forum...

Logan schreef:Kom op... make-up.
Een kus en presto! we praten er niet meer over


Ik vraag alleen dat... maar als we volhouden mensen voor idioten te houden...
Dernière édition par Christophe de 12 / 06 / 06, 16: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/06/06, 16:40

Logan schreef:We praten er ook wel eens over in de nieuwsgroepen, maar vooral om het JPP-karakter naar beneden te halen zoals gewoonlijk ^^.


Persoonlijk had ik geen a priori (hoewel de umites-affaire) tegen Petit vóór deze "pantone"-affaire... maar ik moet toegeven dat hij niet probeerde de situatie te herstellen...
0 x
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 12/06/06, 17:24

Hmm ja, maar C.Tardy is de grote vriend van JPP en hij is degene die hem kennis heeft laten maken met het Pantone-proces, denk ik.
Het verbaast me dus niet dat JPP er vooral reclame voor maakt.

Ik geloof eerder dat de fout volledig bij Tardy ligt als je niet aan JPP werd gepresenteerd als de eerste (zie de enige) die wetenschappelijke tests uitvoerde en de eerste verklarende theorieën van het pantone-fenomeen opstelde.
Hij heeft misschien niet genoeg aangedrongen op uw overheersende bijdrage.

Tegelijkertijd is het zo dat het de laatste tijd vooral usurpatoren zijn die de weerklank van de media hebben. Maar de Pantone-gemeenschap zal op een of andere dag de waarheid herstellen, nou ik hoop...

EDIT: Ik zie iets Christophe, als je de gunsten van meneer Pantone hebt, vraag hem dan om de rechten om een ​​boek over het onderwerp en alle afgeleide systemen te schrijven en wij zullen ervoor zorgen dat er reclame voor wordt gemaakt.
Als je hulp nodig hebt bij het schrijven, denk ik dat de leden van de fofo econologie je zonder problemen zullen helpen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/06/06, 18:21

Logan schreef:Ik geloof eerder dat de fout volledig bij Tardy ligt als je niet aan JPP werd gepresenteerd als de eerste (zie de enige) die wetenschappelijke tests uitvoerde en de eerste verklarende theorieën van het pantone-fenomeen opstelde. Hij heeft misschien niet genoeg aangedrongen op uw overheersende bijdrage.


Is dat verrassend van Tardy?

Hij is degene die aan de oorsprong ligt van het copyright (zelfs als het niets waard is) van de Spad... hij "copyright" ook de dosoil, een bi-fuel systeem dat WIJD verspreid is op Oliomobile of op het Net. Er zijn mensen die werken en mensen die profiteren van het werk van anderen...

Logan schreef:Tegelijkertijd is het zo dat het de laatste tijd vooral usurpatoren zijn die de weerklank van de media hebben. Maar de Pantone-gemeenschap zal op een of andere dag de waarheid herstellen, nou ik hoop...


Ik doe er alles aan om...

Logan schreef:EDIT: Ik zie iets Christophe, als je de gunsten van meneer Pantone hebt, vraag hem dan om de rechten om een ​​boek over het onderwerp en alle afgeleide systemen te schrijven en wij zullen ervoor zorgen dat er reclame voor wordt gemaakt.
Als je hulp nodig hebt bij het schrijven, denk ik dat de leden van de fofo econologie je zonder problemen zullen helpen.


Pantone-gunsten? : Lol: ...Het is niet omdat ik hem een ​​paar weken heb bezocht dat ik zijn gunsten heb... Integendeel, zeker gezien wat ik over hem schreef op de site... : Oops:

Wat betreft een boek over econologie, ik heb er al een tijdje over nagedacht... maar de taak is niet gemakkelijk... verre van dat!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 311-gasten