verplichte elektriciteitsmeter?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2

verplichte elektriciteitsmeter?




par Lapin » 19/09/15, 14:19

Voila, Ik heb zopas mijn maandelijkse elektriciteitsrekening en de pil is bitter;
Ook vraag ik me af of de elektriciteitsmeter is verplicht in België. J hebben een passie voor mijn elektriciteit te produceren het zelf.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/09/15, 14:52

Bedoel je netwerkverbinding/abonnement?

Echt niet ! Ik ken een wasstraat waar ze berekenden dat een dieselgenerator hen minder zou kosten dan de 20.000 euro die Electrabel van hen eiste om een ​​lijn binnen te halen.
En aangezien het geen auto is, kun je op rood rijden, wat momenteel minder dan 60 cent per liter is.

Ben je nog steeds bij de zittende of ben je al overgelopen naar de vijand? (Lampiris, Muminus, Aeon, enz.)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 19/09/15, 15:11

Ik ben bij Lampiris, maar het is niet Lampiris dat duur is.

het zijn het transport, de belastingen, de groene cheques die we op de een of andere manier betalen, enz.
eerlijk gezegd begint het me te irriteren. hoe minder u verbruikt, hoe meer u betaalt. zoek naar logica.

En daar zou ik een bedrijfje willen opzetten (werkloosheid en crisis verplicht) dat een beetje stroom en veel warmte zal verbruiken. d of de vraag .
Ik wil geen meter plaatsen voor dit bedrijf, ik wil liever zelf elektriciteit en warmte produceren.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten