Welk type elektrische verwarmingspanelen?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
kruiwagen31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 12/09/15, 05:18

Welk type elektrische verwarmingspanelen?




par kruiwagen31 » 12/09/15, 05:22

Hallo,

Ik ben mijn bouwproject voor een houtskeletbouw huis aan het afronden, waarschijnlijk in Ouest-wood-habitat.
Ik stel mezelf de vraag: verwarming is bijzonder duur in mijn regio en ik heb geen goede herinneringen bewaard aan de hete - koude rond Godin - kachels en andere open haarden. Bovendien ben ik nogal allergisch voor luchtverwarming heet, hetzij geforceerd of door muurconvectoren. Daarom ben ik van plan verwarmingspanelen te installeren met recente technologie en zeer weinig convectie, die worden gekenmerkt door een groot emissie-oppervlak en zachte warmte.
Ik las hier in het bijzonder in forum ( http://www.radiateur-electrique.org/for … G-t31.html) dat ver-infrarood bijzonder geschikt was voor houten huizen. Maar ik kan niet echt een voorbeeld van succesvol gebruik vinden, ook al vertelde een installateur in mijn regio me dat ze vaak producten van deze techno gemaakt in Duitsland in winkels en bij particulieren installeren. De merken die ik heb gespot zijn Campa Verre, Heat-Good, Cinier, Pradel.
Het tweede punt dat me zorgen baart, is de behoefte aan traagheid en het belang dat een elektrische warmteaccumulator geïntegreerd in een grote cementplaat zou kunnen vertegenwoordigen.

Alstublieft. Ik neem alle feedback over het type elektrische verwarming dat comfort en zuinigheid zou bieden !!!
Merci.
0 x
Ik wil het circuit doen vietnam trektocht ecologisch, goedkope vietnam-tour en 2016
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 326-gasten