PUB In de mailboxen.

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
LOGIC12
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 28/01/08, 05:41
Plaats: 12:00 Pyreneeën
x 5

PUB In de mailboxen.




par LOGIC12 » 02/09/15, 10:57

hallo, we kennen allemaal de "stop pub" -labels die ons zouden moeten beschermen tegen een stapel papierwerk dat niet alleen onze vuilnisbakken kan verstoppen, maar ons ook belangrijke post kan laten verliezen.

Welnu, distributiebedrijven scheuren etiketten in gebouwen en vloed brievenbussen.

En de dozen met afwezige mensen zijn volledig geblokkeerd.

Het is het niet waard dat de media ons ecologie, het verminderen van afval, prediken, want dit afval wordt ons met geweld opgelegd.

Wat denk je ? wat moeten we doen ??
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/09/15, 11:25

Bij ons (in België) worden deze labels relatief goed gerespecteerd. Er is een strategie: per post terugsturen naar de afzender in een verzegelde envelop, port betaald door de ontvanger (zonder je adres erop te vermelden natuurlijk :D ) met een bericht: deze advertentie wordt teruggestuurd naar je pcq in dat en dat district, de NO PUB-labels worden niet gerespecteerd. Ik deed dit tijdens de laatste verkiezingscampagne ...

U zult zien, over een paar weken zal het bericht snel worden begrepen omdat de klant (adverteerder) een klacht indient bij het distributiebedrijf.

een andere, helaas vervuilende strategie bestaat erin ('s nachts en niet voor je huis) de pubs op straat te gooien door er een bordje op te plakken "stop pub, het is stop pub: leer lezen". Het distributiebedrijf krijgt snel problemen met de politie.

Natuurlijk is er ook de oplossing om te proberen het adres van het distributiebedrijf te vinden en te klagen. Lukt dat niet, dreig dan met aangifte bij de arbeidsinspectie: veel dragers werken in het zwart.

Je kunt ook proberen met een paar andere bewoners te gaan klagen bij het gemeentehuis
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
LOGIC12
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 28/01/08, 05:41
Plaats: 12:00 Pyreneeën
x 5




par LOGIC12 » 04/09/15, 15:00

hallo bedankt voor het idee.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/09/15, 15:33

Graag gedaan. Bedankt om ons op de hoogte te houden :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten