Over de EGR-klep

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Over de EGR-klep




par Christophe » 23/01/06, 18:15

2 Artikelen over de EGR-klep door fabrikanten...

Beeld

Beeld

Beeld

en: http://www.problemauto.com/?63/La-vanne ... herche=egr
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/01/06, 22:14

Dit zijn precies de items die ik heb.
Toen ik dit las kon ik mijn ogen niet geloven, ik had nog steeds mijn twijfels, maar die werden weggenomen:

1 - door de Dieselist van Clermont-Fd
2 - door een monteur bij mij in de buurt die me een tiental gedemonteerde EGR-kleppen liet zien die verstopt waren met een cm roet.

Om het debat af te sluiten, zou ik willen dat u de houthakker vraagt ​​om te stoppen met zijn meedogenloosheid in het andere onderwerp "GPL", het wordt belachelijk en erg zwaar.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten