Bruin gas of waterstof?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
pombo508
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 04/04/08, 07:49
Plaats: 28

Bruin gas of waterstof?




par pombo508 » 01/03/12, 05:56

Bonjour à tous,
Ik heb al lang niet meer geschreven, maar hier ben ik weer op de site.

Dus hier is het, een paar jaar geleden heb ik een pantone-systeem op een Mercedes 508D-truck geïnstalleerd, maar ik kon de resultaten niet concreet zien omdat ik het voor een reis in het buitenland had verkocht.

Toen installeerde ik in verschillende voertuigen het AVEC- of vortex-systeem en daar zag ik het verschil. Bijvoorbeeld een Volvo 850 GLE die een caravan op 5000 KM trok en die gemiddeld 8L / 100Km verbruikte, wat mij in normale tijden leek, behalve dat deze auto gemiddeld 9L en zonder caravan verbruikt. Kortom, de vortex heeft zijn werk goed gedaan.

vorig jaar had ik een Peugeot 405 diesel 92 die 5L / 100km verbruikt, ik lach niet, het is waar. En zonder aanpassingen, gewoon schoon.

Nu ben ik in de VS en heb ik een 4x4 toyota pick-up met een V6 3L.
Ik heb er gewoon een vortex op gezet en het motortoerental is in minstens 2 kwart met 800 min gedaald, dat wil zeggen als het 600 tpm was, ik denk dat het tot XNUMX is gedaald. Ik kan de exacte cijfers niet geven omdat ik geen lap-account heb, doe ik het op het gehoor (en het is goed, ahha). het is waar dat ca bij benadering blijft.

Na deze korte presentatie wil ik met u de oprichting van een HHO of bruingasgenerator delen zoals deze wordt genoemd.
Ik heb nogal wat onderwerpen gelezen en ik heb de indruk dat u dat niet graag doet. forumwaarom

Dit is mijn eerste productie, en ik moet zeggen dat ik, nadat ik het in de open lucht heb getest met alleen kraanwater, het gas al uit mijn generator kan zien komen. Hydrolyse werkt erg goed. En van wat ik allemaal zie of lees forums Amerikanen en Canadezen, velen zijn de afgelopen jaren aan dit waterstofavontuur begonnen. En volgens hen werkt het echt, we kunnen zelfs enkele voertuigen zien die gemakkelijk 50% van de economie winnen, zelfs voor sommige (maar ik kan het niet verifiëren) die alleen met water zouden rollen.

Dus ik open dit onderwerp in de hoop dat ik op de juiste plaats ben, ik heb mijn generator gemaakt en deze vanmiddag getest op een 12V-batterij. Gewoon kraanwater, en het werkt goed. Het zal duidelijk nodig zijn dat ik metingen doe en vooral dat ik het installeer met alle nodige voorzorgsmaatregelen (terugslag, zekering, ampèremeter, zie pcm, en misschien een parallelle EFI om de metingen van de zuurstofsondes te compenseren)

Kortom, ik wil de ervaring met u delen en uw advies of uw toespraken met betrekking tot dit systeem kennen.

Grote dank hiervoor forum en goedenavond iedereen

Pombo



Beeld
Beeld[/ Img]
0 x
pombo508
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 04/04/08, 07:49
Plaats: 28




par pombo508 » 01/03/12, 06:03

ik wil vooral deskundig advies over hoe de installatie te beveiligen, omdat we nog steeds met een zeer explosief gas werken en dat ik niets wil doen.

allemaal bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/03/12, 13:46

Migreer alstublieft naar het onderwerp: verbeterde elektrolyse waar uw onderwerp zich op zijn plaats bevindt:

https://www.econologie.com/forums/electrolys ... t1228.html

lees indien nodig de 254 pagina's, geschiedenis breekt geen deuren open. : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten