Atlantika, mini-kerncentrales onder de zee

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Atlantika, mini-kerncentrales onder de zee




par lejustemilieu » 17/04/11, 18:55

Hallo,
Onlangs is de ontwikkeling van mini-ondergedompelde kerncentrales voorgesteld aan ontwikkelingslanden.
Het is een econologiepot die de info lanceerde:
http://www.francesoir.fr/actualite/scie ... 66627.html
Roohhh, de grote leugen, in feite moeten deze planten in de nabije toekomst een onderwaterstad voorzien!
Het is een groot project dat wordt gefinancierd door Russische oligarchen en andere miljardairs uit alle continenten.
Deze mensen, begiftigd met enorme krachten, weten dat onze planeet tot een einde is gekomen en dat een grootschalige kernoorlog een groot deel van het leven op aarde zal wegvagen, de nucleaire winter zal hier zijn!
De enige oplossing is om een ​​stad onder de zee te creëren, om de bestraalde bevolking, die zichzelf wil redden, te beschermen tegen de vrieskou, enz.
Alles is gepland, productie van zuurstof en elektriciteit dankzij deze mini-kerncentrales, ziekenhuizen, landbouw en zelfs olieproductie, omdat ze besloten hun stad te bouwen op een enorm olieveld onder de zee!
Omdat alles giftig zal zijn op zee en op het land, hebben ze visteelt gepland, en het meest interessante is dat de grootste vis in april zal worden gevangen!
Beeld
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: ATLANTIC




par sen-no-sen » 17/04/11, 19:32

lejustemilieu schreef:Deze mensen, begiftigd met enorme krachten, weten dat onze planeet tot een einde is gekomen en dat een grootschalige kernoorlog een groot deel van het leven op aarde zal wegvagen, de nucleaire winter zal hier zijn!
De enige oplossing is om een ​​stad onder de zee te creëren, om de bestraalde bevolking, die zichzelf wil redden, te beschermen tegen de vrieskou, enz.
Alles is gepland, productie van zuurstof en elektriciteit dankzij deze mini-kerncentrales, ziekenhuizen, landbouw en zelfs olieproductie, omdat ze besloten hun stad te bouwen op een enorm olieveld onder de zee!
Omdat alles giftig zal zijn op zee en op het land, hebben ze visteelt gepland, en het meest interessante is dat de grootste vis in april zal worden gevangen!


Het is nogal naïef om te geloven dat de mens in een 100% kunstmatige omgeving zou kunnen leven! : Lol:
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 18/04/11, 09:33

Ik denk dat ik dit "pseudo-kruipen" heb geschreven, pcq power kan alles in deze eeuw ...
En ik geloof dat veel mensen gedesillusioneerd zijn door alles wat ze de laatste tijd hebben ontdekt.
Toen ik klein was, vermeed ik antibiotica te gebruiken toen ik griep had, tot de dag dat ik hoorde dat mijn kip gevuld was met antibiotica.
Ik had vertrouwen in de politiek tot de dag dat ik alle verdraaiing van politici ontdekte.
Etc ..
Etc ..
Enzovoort ................................................. .................................................. .................................................. ............
Ik denk dat het het lot van iedereen is, al onze kernwaarden vallen de een na de ander, al ons vertrouwen in ‘leiders.’
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 18/04/11, 09:35

het is een April Fool 17 dagen te laat : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 18/04/11, 18:59

Tweelingonderwerp: https://www.econologie.com/forums/flex-blue- ... 10697.html

In de link kunnen we lezen:

Om het tegen aanvallen te beschermen, zou het ook omgeven zijn door een soort maliënkolder om de torpedo's te stoppen


Het is een grap?

We hebben sinds de jaren dertig meer antitorpedonetten gebruikt ... waarschijnlijk vanwege hun ineffectiviteit ...

Het is prachtig, ik hoop dat de ingenieurs van Areva de weerstand van materialen beter kennen dan de moderne geschiedenis van technologie ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 18/04/11, 19:46

Maar nee, het was om de elanden te houden die verliefd waren op potvissen!

Van daaruit een torpedo vergelijken met het geslacht van een potvis?

: Cheesy:
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed, Remundo, sicetaitsimple en 316 gasten