Pantone-motor op golf 2 GTD, help alstublieft

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/07/09, 22:43

:pijl: Uit het geheugen zijn Bosch-injecties gemonteerd op XUD 1.7L- en 1.9L-motoren geproduceerd door PSA en gemonteerd op een groot aantal voertuigen (Peugeot, Citroën, Talbot, Rover, Lada, Polski, Santana ...) 130 Bars.
0 x
gaston13
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 31/07/08, 15:47




par gaston13 » 01/07/09, 22:45

in het geval van zijn skoda is het een VW-motor, maar in feite moet de oorspronkelijke kalibratie rond 130-balken draaien
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 02/07/09, 16:47

gaston13 schreef:
carburologue schreef:155 bar druk, en die van g3 td 90 cv, weet je hoeveel vertraagd is ??? 170 + -, naar je op mijn skoda atmo 1.9 diesel atmo, dat zou iets kunnen verbeteren ???


voor info, er is geen G3 TD 90ch, hij maakt slechts 75 vanaf de bovenkant van zijn 1.9, terwijl de golf 2 1.6 td van rs955 80 ontwikkelt

of heb je het over de TDi (lage druk directe injectie) ???

om uw vraag te beantwoorden, het zou me zeer verbazen als ze meer dan 150 bar op de TD waren (indirecte injectie)

je kunt de vraag altijd stellen op oliomobile ...



sorry maar je hebt het mis, er zijn twee versies van golf mk3 td ... er is de 90 pk met klassieke pomp, regelaar bediend door de gaskabel en er is de gt tdi van 90 pk maar inclusief de pomp is gekoppeld aan een computer, het is een multiplex uitvoering, regelaar wordt niet meer bediend door een kabel maar er zit een potmeter op het gaspedaal ... daarnaast natuurlijk op de td 75 pk zonder intercooler als je schreef het hierboven, maar ik vroeg eigenlijk of de td-injectoren 175 bar hebben ???
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten