Mijn mening over GEET

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
The Passing
x 17




par The Passing » 01/09/05, 21:41

pinkfloyd30 schreef:CO2 lost op in water; verdomd ik had nog nooit in het probleem gekeken ... mhh, dus als de motor niet meer wil lopen, betekent dit dat alle shit zich heeft opgehoopt in de bodem van de tank en daarom moet hij regelmatig worden afgetapt ... Neen ??? als het moet worden afgetapt, waar kunt u dit water vol CO2 afvoeren zonder te vervuilen ??????
(dat is waarom ik denk dat het beter zou zijn om naar een pantone 100% water te kijken, omdat de mengsels zijn bwif bwof nivellerende oplossing hoewel het nog steeds een beetje oplost)

Eerlijk gezegd denk ik dat. En niemand heeft onderzoek gedaan naar de details van het mengsel in de bubbler aan het einde ... nou, nou, ik wil niet de toorn van de pantonisten krijgen. (Ik spreek voor het geval van benzine-watermengsels in de bubbler, niet het geval van "doping" met water).

Anders is het nog steeds een stap vooruit: op weg naar een proces van het sequestreren van CO2 in water :-)

En dan is CO2 niet zo erg, het is de "yum-yum" van planten, eh.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 01/09/05, 22:19

Benoit- schreef:En dan is CO2 niet zo erg, het is de "yum-yum" van planten, eh.

ja, maar daar hebben ze heel wat jaren te eten ........ maar ze hebben geen obesitasprobleem: rolleyes :: rolleyes: (zoals in de VS :D )

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 182
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 12




par rpsantina » 01/09/05, 22:27

goed, persoonlijk,
dit is niet wat ik eerst zal gebruiken om hydrocultuur te maken ...
CO2 lost niet alleen op in water ...
bovendien gaat het oplossen van CO2 gepaard met verzuring van de oplossing (koolzuur).
Ik ken het leven van dit zuur niet meer, maar het is de basis van kalksteen :P
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 01/09/05, 22:41

RAH Ik zei tegen mezelf dat er een zaadbal in de Vichyssoisse was !!! heeft iemand video's van eigen montages (ik verlies vertrouwen)
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard
fabmx09
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/12/08, 21:34




par fabmx09 » 15/12/08, 11:41

Door pure info

de admosfere heeft een bepaalde hoeveelheid CO2 nodig om de tijd te stabiliseren op 20 deg van avg en de glasvorming van het water te voorkomen

De CO2-regeter heeft een levensduur van 100ans in de hammos (vanwege de koolstofbinding zeer laag in energie)

Metane 50 000 jaar

Gefluoreerde gechloreerde HFK ... 100 000 jaar

kijk goed naar je eten, zij is het die ons op de lange termijn kan stoppen, met 30% gassen met een broeikaseffect van methaan ...

zo niet pantone ik vind het geweldig, haat het om terug te keren naar Frankrijk en de eerste éssay te doen

voor 100% water spreken we van HHO-stijl pents stanlay mayer, of Xogen,
de proeven gebruiken hoge frequentie genaamd waterstofresonantie, en een hoge spanning, het elektrische systeem blijft vrij complex!

aarzel niet om me te contacteren voor meer uitleg

hartelijk :P
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten