Gilier pantone doping: materiaal van de bubbler?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne

Gilier pantone doping: materiaal van de bubbler?




par mic42 » 26/12/07, 19:44

hallo allemaal, ik begin met het aanpassen van een maaiermotor en ik wilde weten welk type materiaal ik moest gebruiken voor de bubbler, er zijn twee bevestigingen met een plastic bubbler en met een schroot bubbler, ik wilde weten welke het beste zou zijn . er zijn ook de T-stukken als ze gegalvaniseerd zijn, is dat goed of is er een risico op een chemische reactie? bedankt voor je toekomstige reactie
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/12/07, 00:10

Dag
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik


Ik wil je niet ontmoedigen, maar gewoon rijden met water is een droom (voor nog een goede shake ..)

Voor de bubbler is elke plastic container geschikt
als je dit experimenteel doet, merk je vrij snel dat het waterverbruik in een maaier laag is
Als je een assemblage wilt maken voor gebruik met een grasmaaier, maak dan een reactor met een kleine carburateur van een kleiner model, je kunt hem op olie laten lopen en als je een beetje water wilt toevoegen, kun je plezier hebben

Andre
0 x
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne




par mic42 » 30/12/07, 12:05

bedankt voor dit antwoord. Ik zal al een maaier aanpassen om te zien wat hij geeft met een plastic bubbler.
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten