Forum et forums

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Forum et forums




par Flytox » 15/07/07, 10:53

Bonjour a tous

Al surfend kwam ik dit tegen:

http://www.hisse-et-oh.com/forum/index. ... age=113535

Jammer dat ze onze Lumberjack niet hebben om de boel voor sommigen weer op hun plaats te zetten......: Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 15/07/07, 10:56

Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar als het gaat om sceptici en jongens die niets geven om vette mensen, dan is het niet de eerste of de laatste...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 15/07/07, 11:22

Christophe schreef:Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar als het gaat om sceptici en jongens die niets geven om vette mensen, dan is het niet de eerste of de laatste...


Nee, dat is zeker, maar daar word je "cause" "marauder" genoemd in post 20
ICI
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 15/07/07, 11:26

:? :schok:

Een keer Duvel en Frietjes?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 15/07/07, 11:34

Ah dat is het dat ik heb gevonden, een van zijn andere berichten eindigde met:

"Als het proces zo effectief was geweest, lijdt het geen twijfel dat de fabrikanten ernaar zouden hebben gekeken."

Nog een grote naïef van het industriële systeem...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/07/07, 16:34

Bobjour

Niets dan onzin van jongens die nog nooit een systeem hebben zien werken, laat staan ​​een kleine montage hebben gemaakt, ze hebben alleen hier en daar montages gelezen met water- en brandstof-bubbler,
Het is erg verwarrend hoe ze zien, waterinjectie, brandstofdamp enz.
Nu is er bijna niemand die deze bewerkingen uit de jaren 2000 doet, degenen die iets hebben gedaan, inclusief
De ander die praat over waterreservoir (een ander die gelooft dat hoe meer water je erin doet, hoe beter de prestatie)
Ik heb het gisteren net gecontroleerd op een rit van meer dan 600km toename van het waterverbruik = lichte toename van het verbruik..
Ik vind het een koninklijke verspilling van tijd om daarop te antwoorden.
om vooruit te komen moeten we in contact blijven met degenen die redigeren, niet praten over degenen die sterven van de dorst in de woestijn in een taverne voor een grote bierpul...
Het is veel gemakkelijker om kritiek te uiten en in diskrediet te brengen dan om te bouwen en te analyseren .. Voor de meesten die schrijven hebben ze waarschijnlijk nog nooit een cilinderkop van een motor gedemonteerd, noch de remblokken van hun auto vervangen .. (misschien de olie verversen?)

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 15/07/07, 17:30

Oula André die boos wordt :)

Ik geloof dat dit een primeur is forum maar ik ben het natuurlijk helemaal met je eens... laat ze maar schreeuwen in hun hoekje... het zal niet de eerste zijn
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/07/07, 00:42

hi Christophe
Christophe schreef:Oula André die boos wordt :)

Ik geloof dat dit een primeur is forum maar ik ben het natuurlijk helemaal met je eens... laat ze maar schreeuwen in hun hoekje... het zal niet de eerste zijn


er is genoeg om in (tarbarnacle) te komen als je zulke onzin leest (ik stopte halverwege, afgezien van een bootman die iets wist (het is alleen als hij niet excommuniceerde)
80% water en de rest brandstof? hij zou er 90% water in kunnen doen dat zou niets veranderen, de motor verbruikt alleen benzine die op het water drijft, een echte boobytrap
een olie nog steeds deze bubbler :D
als ik dit ouwe rijtje nog steeds zie rondrijden is er iets om een ​​balletje van te slaan..
Afgezien van de waterdoping en de 100% panton, laat de rest van het verhaal van de watermotor ons door kwakzalvers gaan die dromen

als resultaten van meer dan 30% niet als werkbasis moeten worden beschouwd, weet ik niet wat ze nodig hebben...

Andre
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 72-gasten