Pantone bliksem

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
chasseloup.tristan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/04/07, 20:40

Pantone bliksem




par chasseloup.tristan » 03/04/07, 23:31

Hallo,

Ik ontdekte de pantone enige tijd geleden (2003) maar zonder iets te concretiseren (gebrek aan uitrusting, niet genoeg geïnformeerd...)
vandaag ben ik van plan om het avontuur van minder verbruik en zuivering aan te gaan.
Ik heb natuurlijk een 1,9D clio, renaults werken zonder turbocompressie, dus ik denk dat ik het eens ga proberen.
Een vraag zit me dwars over de vermogenswinst: ik werk vandaag in de generator (Caterpillar van 13kVa tot 2MVA zijn prachtige motoren) en ik ben me daarom bewust van de beperkingen die hen omringen.
Wat ik vandaag zie, is dat we een beperking opleggen aan de uitlaat en een andere aan de toelating: deze beperkingen zijn, voor zover ik weet, vermogensverliezen (uitlaattegendruk en inlaatluchtbeperking). Zou je de uitlaatdiameter achter de reactor niet moeten vergroten? om zijn beperking te compenseren?
plaats je regelkleppen op de 1/2 inlaat die vrij is om niet in de reactor te komen? (anders zal de toegang tot de reactor nooit de voorkeur krijgen) (en wat is het aandeel van de luchtstroom die door de reactor moet gaan).
Hier is als de vraag al is gesteld, neem me niet kwalijk, maar het is nog steeds lang om elke post af te pellen forum (de site is geweldig, maar het kan in elk opzicht een beetje te veel zijn)
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten