Organisatie en de indeling van de handel

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 12/12/04, 14:17

Hallo Francis,

Ik ben het ermee eens dat een betere organisatie leidt tot een betere leesbaarheid en dus tot een efficiëntere uitwisseling van informatie forum...Daarom heb ik de forum onlangs om het zo veel mogelijk te vereenvoudigen... en dit is precies waar uw voorstel in strijd is met de eenvoud... omdat het in de richting gaat van de verdeling van forum...

Dus voorlopig, gezien de omvang en opkomst hiervan forumben ik eerder van mening om het te laten zoals het is....(we hebben de experimenten al gescheiden van de onderzoeken naar het begrijpen van het systeem en de mensen zitten nog steeds op de verkeerde plaats)....omdat dat de forum nogal onleesbaar...maar je moet je classificatie voor de rest behouden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 13/12/04, 00:26

Hallo Francis en Christophe

in forum van Christophe hebben we een uitstekende manier om uit te wisselen, vragen te stellen en te beantwoorden, over een onderwerp te debatteren, elkaar te ontmoeten en samen te komen.
In opslag in Francis-stijl kunnen we alles wat er aan het proces is gedaan (in de vorm van een artikel of een database) groeperen en opsommen, zodat we het gemakkelijk kunnen vinden.

Als iemand een vraag stelt, kijken ze eerst in de map van Franciscus en als er geen antwoord komt, kunnen ze het onderwerp ter sprake brengen op de forum. Na een paar discussies kan het antwoord verschijnen, en na experimenteren wordt er een nieuw artikel gemaakt om in de map te plaatsen (nieuw artikel dat in een sectie kan worden geplaatst, maar ook een link in andere secties heeft, afhankelijk van het onderwerp)

De twee systemen zijn naar mijn mening essentieel en complementair.

in forum door Christophe en in die van Yahoo is er al genoeg om enkele artikelen over feedback te schrijven. Je moet ze netjes opschrijven en ergens kunnen opbergen. Dat zou al een begin zijn.

Wat denk jij?
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 13/12/04, 12:51

Ik ga ermee akkoord om te rapporteren over wat er al is gedaan in de vorm van een FAQ of HOWTO, maar in dit geval past dit niet op een forum (of in een geblokkeerd onderwerp, maar het is delicaat..). Ik denk maar op een site met .pdf-documenten, afbeeldingen...etc etc

Ik heb niet genoeg tijd om dit classificatiewerk uit te voeren, maar ik ben wel bereid om het op bepaalde punten te helpen uitvoeren en uiteraard pagina's over econologie te maken voor de verspreiding ervan... Advies aan amateurs

Voor het R&D-werk dat nog gedaan moet worden, blijf ik van mening dat de huidige organisatie voldoende is gezien het aantal mensen dat momenteel aan het werk is. forum...als er een groter aantal mensen komt, zal een reorganisatie noodzakelijk zijn, maar niet eerder, anders zullen degenen die niet gewend zijn aan de forum bij te complexe navigatie.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten