Pantone 100% en vapokraak

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Jean-Do57
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 25/11/04, 20:32
Plaats: Metz (57)
x 1

Pantone 100% en vapokraak




par Jean-Do57 » 22/01/07, 17:27

Hallo allemaal,

In tegenstelling tot waterdoping kan het 100% Pantone-proces vandaag de dag perfect wetenschappelijk worden verklaard.

Door een koolwaterstof-watermengsel op hoge temperatuur te brengen, wordt feitelijk stoomkraken uitgevoerd. Dit betekent dat er kleinere moleculen worden gevormd, meestal CO en H2. De reactie is endotherm, wat betekent dat er energie wordt verbruikt. We gebruiken daarom de energie van de uitlaatgassen. Uiteindelijk bevatten de gassen die de reactor verlaten meer energie dan de gassen die de reactor binnenkomen. Dit is genoeg om de effectiviteit van het proces te verklaren!

We voegen hieraan de voordelen toe die waterstof bij verbranding met zich meebrengt, zoals een snellere vlamvoortplantingssnelheid of de mogelijkheid om in een armer mengsel te werken...

Hier is een presentatie gevonden op internet, van een proces dat er precies zo uitziet als 100% Pantone...

http://www.h2net.org.uk/PDFs/RN_1/HydrogenMLW.pdf
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Betreft: Pantone 100%




par Christophe » 22/01/07, 18:39

Jean-Do57 schreef:Hallo allemaal,

in tegenstelling tot waterdoping...


Cadeau: https://www.econologie.com/une-explicati ... -3326.html 8)
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49

Re: Pantone 100% en stoomkraken




par laurent.delaon » 31/01/07, 17:44

Jean-Do57 schreef:Hallo allemaal,


Uiteindelijk bevatten de gassen die de reactor verlaten meer energie dan de gassen die de reactor binnenkomen. Dit is genoeg om de effectiviteit van het proces te verklaren!
.



bij doping met water komt er alleen waterdamp uit de reactor en vindt er stoomkraken plaats in de verbrandingskamer van de motor.
conclusie: de reactor is nutteloos. Het is beter om, zoals ik deed, een systeem te maken dat het water direct verwarmt, het omzet in stoom en het rechtstreeks naar de luchtinlaat stuurt.
Het werkt en het is eenvoudig.
D+ systeem.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten