Het magnetisch veld in het Pantone-apparaat

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Jan Aymar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 10/12/06, 23:29
Plaats: Ardèche

Het magnetisch veld in het Pantone-apparaat




par Jan Aymar » 29/12/06, 13:31

Hallo,

Ik ontdekte deze site vrij recent, en sinds een paar weken,
Ik scan van tijd tot tijd de verschillende teksten en de forums dat het bevat.

Ik dacht dat ik me kon herinneren dat het Pantone-apparaat in zijn reactorgedeelte zou produceren:
een reeks brandstofgassen en oxiderende gassen, tot het punt dat ze bij de uitlaat van het apparaat kunnen worden verkregen,
een intense vlam van het oxy-acetyleentoortstype.

Ik begrijp uit wat er gezegd wordt dat de druppels water of stoom,
zou in dit apparaat worden ontleed in waterstof en zuurstof, bij een vrij lage temperatuur,
- dit dankzij het contact met koolstof - terwijl deze ontbinding onder omstandigheden minder is
gunstig vereist geloof ik 2000 tot 2500° Celsius.

Maar wat is het aandeel van de werking van het magnetische veld – geproduceerd door de stalen staaf – hierin?
fysisch-chemische reactie ??
Speelt dit magnetische veld een essentiële rol, of juist een marginale rol?

En vond Paul Pantone deze magnetische lay-out dan toevallig?
of vertrouwde hij op een precieze wetenschappelijke theorie?
(Ik heb maar één niveau van motormonteur.)

Het lijkt er ook op dat magnetische velden in andere, zeer diverse velden gunstig werken,
bijvoorbeeld over het verminderen van pijn,
over het oplossen van kalksteenafzettingen in warmwatercircuits,
over de reactie van de stijging van de hardheid van het beton na verharding, enz. . . .

Bedankt dat je mij hebt gelezen.
Met vriendelijke groeten .
Jan Aymar.
0 x
. . . het loopt beter in olie.
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Re: Het magnetische veld in het Pantone-apparaat.




par camel1 » 29/12/06, 19:00

Jan Aymar schreef:Hallo,

Ik ontdekte deze site vrij recent, en sinds een paar weken,
Ik scan van tijd tot tijd de verschillende teksten en de forums dat het bevat.


Nou, mijn beste Jean, ik denk dat je moet beginnen door hier te gaan kijken: https://www.econologie.com/faq-intro-articles-2924.html

Je moet toegeven dat de site compact is, dat er een massa aan informatie is, en dat het niet per se gemakkelijk is om je weg te vinden, maar weet dat onze lieve Christophe hard heeft gewerkt om deze veelgestelde vragen te schrijven, zodat nieuwkomers hun weg kunnen vinden weg tussen het echte nieuws en de pipo... : Cheesy:

Verspil uw tijd niet en lees alles wat daar geschreven staat, wetende dat wat u elders op internet zult vinden, min of meer vriendelijk op de econologie is gepompt (en in de forum pantone) : Mrgreen:

En kom daarna terug om je vragen te stellen....

Ga, veel leesplezier, en in ieder geval een gelukkig nieuwjaar! :D

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Jan Aymar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 10/12/06, 23:29
Plaats: Ardèche

Re naar camel1




par Jan Aymar » 30/12/06, 02:37

Goed. . .
Ik kwam voorbij, ik zag een licht, ik stopte even om hallo te zeggen. . .
Maar als ik stoor, excuseer mij dan alstublieft. . .

Voor mij maakt het niet uit, ik ben niet de man die probeert door het raam naar binnen te komen.
als je de deur niet wilt openen.

Vooral omdat ik nog zoveel andere dingen te doen heb.
Nuttige, stevige, materiële, duurzame dingen,
en dan ook nog andere, minder materiële maar zeer epische.

Dus . . .
0 x
. . . het loopt beter in olie.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: Het magnetische veld in het Pantone-apparaat.




par Cuicui » 30/12/06, 09:07

camel1 schreef:
Jan Aymar schreef:Hallo, ik heb deze site vrij recent ontdekt en sinds enkele weken blader ik van tijd tot tijd door de verschillende teksten en forums dat het bevat.

Nou, mijn beste Jean, ik denk dat je moet beginnen door hier te gaan kijken: https://www.econologie.com/articles-2924.html Je moet toegeven dat de site compact is, dat er een massa aan informatie is, en dat het niet per se gemakkelijk is om je weg te vinden, maar weet dat onze lieve Christophe hard heeft gewerkt om deze veelgestelde vragen te schrijven, zodat nieuwkomers hun weg kunnen vinden weg tussen het echte nieuws en de pipo... : Cheesy: Verspil uw tijd niet en lees alles wat daar geschreven staat, wetende dat wat u elders op internet zult vinden, min of meer vriendelijk op de econologie is gepompt (en in de forum pantone) : Mrgreen: En kom daarna terug en stel je vragen.... Ga, veel leesplezier, en toch een gelukkig nieuwjaar! :D Michel

Hallo Jan
Waarom zou u boos worden als mensen hun best doen om u informatie te geven? :schok: ?
0 x
stephanedu14
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 22/12/07, 11:58
Plaats: 14 CALVADOS




par stephanedu14 » 26/12/07, 17:06

:schok: Oké, ik ben hier ook nieuw in. forum.
Ik ben automonteur en ik kom informatie zoeken over het pantone-systeem en vervolgens lees ik een onderwerp over de vortex.
Ik ben bezig met een kleine rondleiding om wat minder wetenschappelijke informatie te verzamelen als ik een onderwerp over magnetisme op de reactorstaaf zie. link of het is een beetje onkruid.
Nou, ik heb de neuronen een beetje los.
PANTONE-reactor, VORTEX, waterinjectie Ik verlies mijn Latijn
elkaar lijken allebei.
Als hij iemand had die aardig was op CAEN om mij te laten zien hoe en waarom, zou het voor mij leuk zijn om het te begrijpen.
Tot snel.Stephane
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten