Het uitvoeren van een testbank

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/12/04, 22:33

Vergeet niet dat elektriciteit werd ontdekt door statische elektriciteit die voortkomt uit de wrijving van 2 "elektrogevoelige" materialen (ik ken de exacte term niet)...wrijving is daarom een ​​van de oorzaken van elektriciteit (eerder elektrisatie) maar uiteraard niet de enige of meest effectieve...

Ik denk niet dat de oppositie van de stromen aan de oorsprong ligt van de elektrificatie/magnetisatie van de reactor... en ik moet mezelf nog steeds bewijzen dat het effect niet bestaat in niet-tegengestelde stromen...
0 x
Kameel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 17/11/04, 00:11




par Kameel » 02/12/04, 00:41

Salut à tous!

Welnu, gezien de verschillende interventies in deze draad, denk ik dat ik uw opmerkingen in de pdf kan integreren. Ik zal van de gelegenheid gebruik maken om het enigszins te herwerken, in zijn vorm, aangezien we het wat de inhoud (namelijk het karakteriseren van de reactor) betreft het eens zijn.javascript:emoticon(';)')

Dit deel van het bericht is gericht aan Christophe...

Wat de "computer"-vorm betreft, heb ik voor het pdf-formaat gekozen, omdat je hiermee probleemloos tekst en afbeeldingen in één document kunt combineren. Aan de andere kant kan de herziening ervan alleen worden uitgevoerd door de auteur (ik!).

Dit vormt voor mij een probleem, omdat het in mijn idee een collectief werk was, waaraan werd bijgedragen door degenen die geïnteresseerd zouden zijn.
Zoals de zaken er nu voor staan, ben ik verantwoordelijk voor het bijwerken van dit document.
Omdat ik geen precies idee heb van een minder centraliserende manier om het te doen, ben ik bereid dit te accepteren, voor zover ik mezelf niet zie vragen aan jou, Christophe, om ervoor te zorgen... de econologiesite, gezien zijn omvang en het aantal berichten lijkt mij een enorme dagelijkse werklast voor je, dus handel!

Ik denk erover om voorlopig het pdf-formaat aan te houden, dat iedereen kan lezen, maar indien nodig ook in Word-formaat (.doc) kan versturen.
Laat het me weten...

Tot slot, en voor iedereen: als u bepaalde dingen bedenkt die u belangrijk vindt om in het document op te nemen, aarzel dan niet om dit hier te posten, of stuur mij een e-mail op \[EMAIL=blanc2002@free.fr \]blanc2002@free. fr\[/EMAIL\]
Vergeet niet een duidelijk onderwerp in te voeren, want ik verwijder systematisch alle berichten zonder onderwerp, of met een "rommelig" onderwerp (spam, virussen en andere geneugten...)

Wat statische elektriciteit betreft, laten we niet vergeten dat het gaat om het verwijderen van elektronen uit een dragermateriaal door de wrijving van een ander materiaal. De gemigreerde elektronen worden daarom opgevangen door het ontvangende materiaal (vandaar de naam "statische lading").

In het geval van de reactor weten we van bepaalde onderzoekers dat er tijdens de werking magnetisatie optreedt.
Het lijkt mij dat dit werd vermeld in de late PMC-formule.
We weten dat een vrij elektron, dat circuleert met een snelheid V, een volledig detecteerbaar en meetbaar magnetisch veld ontwikkelt. Als er een aanzienlijke stroom deeltjes is (in het geval van de reactor), wordt dit veld detecteerbaar met een eenvoudig kompas. We zouden het dus heel goed kunnen meten met een gaussmeter.
Net als het elektrisch veld (met een elektrometer).

We kunnen bedenken dat als er tijdens deze reactie een plasma wordt geproduceerd, de analyse van de elektrostatische en magnetische activiteit ons misschien zou kunnen leiden bij onze pogingen om de reactie te optimaliseren en uit de "pifometrische" modus te komen bij de gedragstests.

Ik ben van mening dat het tijd is om over te gaan naar de concretiseringsfase, aangezien we nu alleen nog maar eindeloos over de theorie kunnen speculeren, terwijl we tastbare elementen uit experimenten op ware grootte nodig hebben om verder te komen.

Ik zag elders in de econologie dat andere pantonizers een testbank aan het creëren waren met een thermische motor. Misschien kunnen we onze krachten bundelen, en waarom niet, als ze het eens zijn, de elementen centraliseren die nodig zijn om deze testbank te creëren...javascript:emoticon(':rolleyes:')


Dat is het voor nu!

Met vriendelijke groet,
Michel Lathuraz
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 02/12/04, 00:53

Kleine precisie

Wrijving is dus een van de oorzaken van elektriciteit (eerder elektrificatie), maar uiteraard niet de enige of de meest effectieve


Ik zou liever zeggen dat ‘elektriciteit’ een gevolg is van wrijving. En in termen van "elektriciteit" zijn dit elektronen die worden "gepikt" uit materialen in wrijving en die elektromagnetisme geven aan de voorwerpen die worden gewreven: een van de voorwerpen heeft te veel elektronen vergeleken met de andere en de twee voorwerpen kunnen elkaar aantrekken ander. Als ze lang genoeg in contact blijven, worden de overtollige elektronen gevonden op degene die ze kwijt was en verdwijnt de magnetisatie. Dit is elektrische stroom

Het magnetisme van een magneet komt voort uit de oriëntatie van het magnetische moment van zijn elektronen. Een elektron dat rond zijn kern roteert, is gelijk aan een elektrische stroom in een spoel: het genereert een magnetisch veld. Wanneer de elektronen van een atoom in dezelfde richting roteren, is de som van hun magnetische veld niet nul en is het atoom "magnetisch" terwijl het elektrisch neutraal is (evenveel protonen als elektronen)

Theoretisch zou de elektrificatie van de reactor dus voortkomen uit de wrijving van de gassen (inlaat en uitlaatgassen binnen en buiten de reactor). Wetende dat het bij wrijving altijd dezelfde is die elektronen verliest, zou het interessant zijn om materialen voor de buis en de staaf van de reactor te vinden die de elektrificatie van het geheel bevorderen (als het er iets mee te maken heeft (zie bij de productie van plasma). Dat wil zeggen dat als het GEET-gas bijvoorbeeld de neiging heeft om elektronen te verliezen, de buis de neiging zou moeten hebben om nog meer elektronen te verliezen en de staaf om er een aantal te winnen (verhalen over positieve en negatieve ionen voor degenen die zich een beetje herinneren over scheikundelessen) . Hierdoor zou de elektrificatie (plasma?) met een voltmeter kunnen worden gemeten.

En wat betreft de elektrificatie door de oppositie van de stromen had ik het mis (het helpt om terug te gaan naar de boeken).

Christophe
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten