stoominjectie zonder Pantone reactor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: meten klopt niet. Maar hoeveel?




par Nikolaj » 06/11/17, 06:48

laurent.delaon schreef:Hallo,
Wat betreft mijn resultaten, als enige die ze heeft gerealiseerd, en omdat ik dit heb gedaan, sta ik boven iedereen omdat niemand het alleen heeft gedaan.

hallo het lijkt erop dat je niet de enige bent, behalve toevalligheden of legitiem "kopiëren" ... zie deze links hieronder:
https://www.dynamiseur-moteur.fr/

Met vriendelijke groeten...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Opnieuw:




par Nikolaj » 06/11/17, 07:04

Andre schreef:Hallo Welkom Golfobricolo < > de discussies nemen soms een moeilijke wending, maar je moet weten hoe je de goede dingen moet ontcijferen.
In werkelijkheid werken we allemaal aan hetzelfde project, om waterdamp in een motor te absorberen, alleen methoden veranderen
in eerste instantie om iets te verbeteren, heeft het een montage nodig die werkt, en wanneer we het bouwen is het in het begin ingewikkeld, dan vereenvoudigen we ons terwijl we kijken of het ook werkt.
Maar zeg tegen jezelf dat de reactor niet het grootste probleem is in deze vergadering, het succes hangt af van wat er binnenkomt, het soort stoom dat uitkomt, evenals de dosering, zuigkracht in de motor .... Dus accessoires rond dit stuk pijp ..
Als je een montage doet, maak de accessoires dan eenvoudig verwijderbaar om te kunnen aanpassen of aan te passen.
Het is niet alleen stoom, omdat we in de mist wandelen die we al lang zouden hebben gezien en het is lang geleden dat de vliegtuigen alleen in de wolken zouden vliegen als dat 30% brandstof zou besparen.
Niets vertelt ons ook dat momenteel door middel van ionisatie of andere? we zullen niet in staat zijn om dit soort stoom te produceren dat de efficiëntie verbetert, we werken momenteel met een reactor die we proberen te verbeteren wat we weten, maar er zit niets in het cement, waar we naar moeten kijken is de verkregen resultaten
Nogmaals, er moet voorzichtig zijn dat er sommigen zijn die cijfers annonceren, heel belangrijk, 50% (er is nog steeds wat mannelijkheid)
Maar hierop forum persone heeft dergelijke waarden bereikt, op een auto .. Of althans niet vermeld. Andrew


Hallo, ongeveer wat komt er binnen, et stoom (+ ontsnapte gassen) wie komt eruit, Installeerde ik een reeks luchtcycloons langs de uitlaatpijpen, één net bij de motoruitlaat in deze katalysatorpijp, een andere bij de uitgang, en een andere bij de uitgang van de laatste demper, en ik gevonden dat de dampen die uit voorkomen dat water stagneert in deze potten en leidingen, de warmte en de snelle uitgang van het uitgestoten gas, betekent dat het voorkomt dat de potten te veel restwater te slaan, en een gedeelte van deze wateren / gasvormig worden weggezogen, en deze wateren / gasvormig voeden een beetje mijn tank bubbler gedestilleerd water ... als de principes van éconokit gas (geen betaalde promo, maar informatief)
https://www.google.fr/search?q=econokit ... e&ie=UTF-8
Met vriendelijke groeten...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Stoominjectie zonder pantonereactor




par gildas » 06/11/17, 10:32

nikolaj schreef:
Jean-Do57 schreef:Hallo, Sommigen van jullie hebben volgens mij een injectie van niet-oververhit water getest, dat wil zeggen zonder een pantonereactor verwarmd door de uitlaat. Bijvoorbeeld een eenvoudige bubbler aangesloten op de opname.
Welke resultaten worden er behaald? Is het echt erger dan met de pantone-reactor?
Dit zou kunnen helpen om te begrijpen of de verbetering van de opbrengst afkomstig is van het water zelf (warmteabsorptie, verbetering van de voortplanting van de vlam, ...) of van een chemische reactie (kraken van het water, kraken van brandstof, ...)
Merci.


Hallo, in antwoord op uw vragen, vond ik dit:
https://www.dynamiseur-moteur.fr/
vriendelijke groeten, ter informatie (de web "promotie" staat op de bovenstaande links)


Hallo,
Nog een waterdopingkit met resultaten om te ondersteunen ... Zeer overtuigend.
Ik testte op een diesel-dci zonder FAP een waterdoping (zonder Pantone-reactor) en het uitstekende resultaat:
-10% dieselbesparing,
-Vergroting van deeltjes aan de technische controle tijdens de vervuilingstest (0,00 m-1). :schok:
-Zachte en krachtige motor ..

Cdlt
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Stoominjectie zonder pantonereactor




par Nikolaj » 07/11/17, 18:26

Gildas schreef:
nikolaj schreef:
Jean-Do57 schreef:Hallo, Sommigen van jullie hebben volgens mij een injectie van niet-oververhit water getest, dat wil zeggen zonder een pantonereactor verwarmd door de uitlaat. Bijvoorbeeld een eenvoudige bubbler aangesloten op de opname.
Welke resultaten worden er behaald? Is het echt erger dan met de pantone-reactor?
Dit zou kunnen helpen om te begrijpen of de verbetering van de opbrengst afkomstig is van het water zelf (warmteabsorptie, verbetering van de voortplanting van de vlam, ...) of van een chemische reactie (kraken van het water, kraken van brandstof, ...)
Merci.


Hallo, in antwoord op uw vragen, vond ik dit:
https://www.dynamiseur-moteur.fr/
vriendelijke groeten, ter informatie (de web "promotie" staat op de bovenstaande links)


Hallo,
Nog een waterdopingkit met resultaten om te ondersteunen ... Zeer overtuigend.
Ik testte op een diesel-dci zonder FAP een waterdoping (zonder Pantone-reactor) en het uitstekende resultaat:
-10% dieselbesparing,
-Vergroting van deeltjes aan de technische controle tijdens de vervuilingstest (0,00 m-1). :schok:
-Zachte en krachtige motor .. Cdlt

Hallo, kunt u alstublieft aangeven waar u deze kit hebt, of heeft u het zelf gemaakt? bedankt ... hartelijk (antwoord in privébericht, of op deze site, als dit is toegestaan?)
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Stoominjectie zonder pantonereactor




par gildas » 07/11/17, 20:57

Goede avond nikolaj,

Ik was zelfs geïnspireerd door dit onderwerp over oliewinning:
armaturen-injectiewater / depollutie-en-schermgroep slimme-of-motor-t15143.html

Ik heb deze gekregen:
Beeld

1) Ik vulde hem halverwege met water, zette een plunjerpijp (met een gat van 2 naar 3mm) erin om de waterbel te maken dankzij de oliedamp die uit de motor komt. Een aluminium rooster wordt in de recuperator geplaatst om spatten te voorkomen.Het is in een hoek van de motor geplaatst.De vervuilingsregeling is uitgevoerd in deze configuratie.
Ik heb geen foto van deze configuratie.

2) Nu is het bevestigd tegen het uitlaatspruitstuk en zonder plunjer. de conso lijkt te blijven op ~ 5,3L / 100km zoals gevonden in de 1er-zaak. Oorspronkelijk gebruikte mijn Kangoo ~ 5,8l / 100km. Dit is een 1,5 dci minder dan 80 000km.


In het 1er-geval heb ik 2 opgehaald bij 3cl van olie en ongeveer 0,4l water verbruikt voor 1000km. Het water was bijna koud, dus het werd als een aerosol (misted) de motor in gestuurd

Nu herstel ik sporen van olie en gebruik ik 0,2 0,3L water. Daar wordt het in de vorm van stoom gestuurd dankzij de vrij vlakke collector op de plaats waar mijn recuperator is.

In 2-gevallen wordt het water verzonden en verwarmd in verhouding tot de motorbelasting.

Huidige configuratie:
photo_2.JPG

photo_1.JPG



Cdlt
1 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Stoominjectie zonder pantonereactor




par gildas » 07/11/17, 22:29

Wat diende voor de zuigerslang:

photo_1 (2) .JPG
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Stoominjectie zonder pantonereactor




par Nikolaj » 07/11/17, 23:12

Gefeliciteerd en bedankt voor deze passende en economische installatie ... om te volgen ... en om met veel gezond verstand aan te passen aan onze voertuigen ... en die van onze vrienden ...
1 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten