Waterinjectie concurreren in 80 jaar

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: De waterinjectie concurreren in 80 jaar




par sicetaitsimple » 17/03/18, 17:58

We hadden het over turbojetmotoren, geen reciprocerende interne verbrandingsmotoren. Vanuit een procesoogpunt (ik spreek niet over technologie), een reactor is veel eenvoudiger omdat alle functies (opname, compressie, verbranding, expansie, uitlaat) continu in een speciaal gedeelte van de machine worden gemaakt. In een alternatieve motor is het tegenovergestelde, alles gebeurt op dezelfde plaats en achtereenvolgens.

Het geciteerde artikel gaat over motoren, niet over reactoren. Dus generaliseer niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: De waterinjectie concurreren in 80 jaar




par gildas » 17/03/18, 18:35

Verschillende waterinjectie kan worden aangepast aan een reactor ...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: De waterinjectie concurreren in 80 jaar




par sicetaitsimple » 17/03/18, 19:14

Ja, maar alleen zoals hierboven aangegeven om de startstuwkracht te vergroten.
0 x
Celine01
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/02/19, 21:26

Re: De waterinjectie concurreren in 80 jaar




par Celine01 » 03/02/19, 21:31

Bolt schreef:
Econology schreef:.... 3 zeer verschillende essentiële rollen:

- Verhoging van de toelating tarief, dat wil zeggen het mengen van de massa door het afkoelen van het mengsel of de inlaatlucht door het verdampen van het water. Dus was het verhogen van de specifieke vermogen van de motor.


hier overwegen waard, zelfs als het resultaat was
Dat betekent dat het ingebrachte deel van het water, waarbij het volume na afgedampt zelfs als het een kleine hoeveelheid (ca. 1 atm volume in water opgenomen wordt vermenigvuldigd met 1700 env, door 2,8 atm, het zou 607 zijn)
kleiner dan de samentrekking van de inlaatlucht die ontstaan ​​uit 60 12 ° C tot ° C zou zijn (14,4% minder volume)
Die ligt ingeklemd in soortelijke warmte?

Of spuiten begint met kleine druppeltjes die slechts gedeeltelijk in de aanvoerleiding worden verdampt, en uiteindelijk naar de lucht te koelen tijdens de compressie, in het verdampen volledig, maar hier is het al, ik denk dat in de tweede punt

Econology schreef:- Verhoogt de weerstand tegen detonatie van het mengsel (dwz verhoging van het octaangetal van het mengsel). In die zin zijn toetreding tot de MW50 injectie - Methanol Water - op de 2ieme Wereldoorlog gevechtsvliegtuigen (klik hier voor meer informatie).


hier is voor chemici

Econology schreef:- Cool interne componenten (zoals: folder, klepzitting, zuigers, ...) motor tijdens zware verzoeken [/ i].


Hier is de duidelijkheid

bout

Ja, ik ben het helemaal met je eens :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten