Variatie in vermogen en specifiek verbruik

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
tryf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 08/01/06, 00:12




par tryf » 17/04/06, 17:07

welkom
ok
Ik wist niet echt hoe een directe benzine-injectie werkte.
Ik dacht dat het leek op diesel: injectie vlak voor de vonk.
bedankt voor de uitleg.

trouwens, bij de technische beoordeling van mijn auto (205d 1985) wordt opgemerkt:
bij extreme kou kun je kerosine in diesel doen.
vooral geen benzine!

pourquoi?

nog iets: andré, je hebt de diesel op een van je auto's verwarmd
dit vermindert het kloppen en moet het onverbrande verminderen.

iemand heeft de ideale inlaatlucht en brandstoftemperaturen op dieselmotor?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/04/06, 17:34

Dag
Wanneer u de diesel verwarmt, verdient het de voorkeur 80c niet te overschrijden, maar in het algemeen voor het belangrijke rendement op bepaalde motoren en dat u de motorkoelvloeistof gebruikt die bij 90c is, kunt u niet meer hopen dan 60c, tenzij om een ​​grote wisselaar te hebben.
Wat gebeurt als je de diesel oververhit, is de expansie van de interne delen van de pomp, dus iets meer speling en minder dan het oud is, druppelt diesel tussen de zuiger en het lichaam van de pompen.
Het opnieuw verwarmen van diesel resulteert in een efficiëntere werking
zachtjes minder gebons vooral bij zeer koud weer en een lichte winst op verbruik, maar een klein verlies aan maximaal vermogen. (tractoren die schietwedstrijden maken op beurzen
ze doen het tegenovergestelde, het koelt de diesel om meer te injecteren, het is indrukwekkend om te zien en horen!)

Andre
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten