Tipe: Pantone motor.

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
D.Johnny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 20/11/05, 12:06

Tipe: Pantone motor.




par D.Johnny » 20/11/05, 12:21

Hallo wereld!

Dus daar heb je het, wij zijn twee Psi-studenten.
Zoals u waarschijnlijk weet, moeten we gedurende het jaar een studieproject uitvoeren. Welnu, onze meningen kwamen overeen over dit onderwerp, dat zich ook heel goed leent voor het algemene thema dat dit jaar werd opgelegd: dualiteit.

We willen ons vooral concentreren op de Pantone-reactor om het thermodynamische aspect ervan te begrijpen. Het lijkt niet eenvoudig, maar wij zijn gemotiveerd en rekenen ook op uw hulp :) .

We gaan de tekst al heel aandachtig lezen forum die een echte goudmijn lijkt te zijn, om geen vragen te stellen die hier al een antwoord hebben. En we hebben ook nota genomen van de opmerkingen van de heer econologie, die onderstreept dat hij veel onzin heeft van de kant van de quanthomme-site die gereserveerd is voor de Pantone-engine.

Daar heb je het, we zullen proberen hier onze reis en onze voortgang over dit onderwerp te beschrijven in de hoop dat liefdadige zielen zullen komen en ons zullen afleiden van het duistere pad van geweld waarop we zeker zullen afdwalen.
0 x
Een beetje van alles, veel van niets.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 20/11/05, 13:05

Dit TIPE-onderwerp is al uitgevoerd...maar de studenten die het deden vonden het niet nuttig om mij hun rapport te sturen. Je moet dus helemaal opnieuw beginnen.

Goed gedaan solidariteit...maar ik geloof dat voorbereidende lessen niet echt gemaakt zijn om deze waarde te ontwikkelen...integendeel...

Nou, dat is niet het onderwerp....om er op terug te komen, ik denk dat je genoeg elementen op de site zult vinden om een ​​probleem te ontwikkelen en een mening te vormen over de dualiteit met betrekking tot dit proces.


ps: de stommiteiten bevinden zich niet noodzakelijkerwijs alleen op de Quanthomme-site: de webmasters doen geweldig werk en hebben alleen de informatie van Pantone zelf doorgegeven. Het werk dat ze doen met betrekking tot getuigenissen kan serieuzer worden genomen!
0 x
D.Johnny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 20/11/05, 12:06




par D.Johnny » 20/11/05, 14:43

ok :).
In ieder geval zijn we erg behulpzaam in onze klas. Dit is de beste manier om te slagen. Het niveau van egoïsme is vaak omgekeerd evenredig met het slagingspercentage van de middelbare school.
0 x
Een beetje van alles, veel van niets.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 20/11/05, 14:58

Misschien onder jullie ja, maar het is zeldzaam... voor het slagingspercentage denk ik dat je het over competitieranglijsten hebt?

Hoe dan ook, de meeste studenten die ik heb geholpen, hebben mij hun werk niet gestuurd... en dat is een indicatie van hun manier van denken!
0 x
D.Johnny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 20/11/05, 12:06




par D.Johnny » 20/11/05, 16:20

Wil je het succespercentage = ranglijst in de competities.
0 x
Een beetje van alles, veel van niets.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6979
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2904

Re: Tip: de Pantone-engine.




par gegyx » 20/11/05, 17:17

Omdat ik moeite heb met het situeren en omschrijven van uw onnauwkeurige presentatie,... over uw studies en uw motivaties, die mij niet erg expliciet lijken, sta ik mezelf toe, in een opgewekte stemming, op een even luchtige manier op u te reageren, door sprekend van wat ik wil begrijpen:

Allereerst, hallo en hallo voor jou!
twee Psi-studenten.

D.Johnny et D.Johnny ; misschien ? Zijn jullie een tweeling, zoals Dupont en Dupont? Mooi onderwerp, dat “ tweevoudigheid "!

Je bent student in Psi.
Bij psychologie? Bij psychotherapie?
En jij hebt de opdracht gekregen om dualiteit in Pantone te bestuderen!
Grote klus, inderdaad.
Zoals de etymologie ervan ten grondslag ligt: ​​‘pan’ betekent ‘alles’ in het Grieks, en ‘één’ betekent ‘één’ in het Engels; “alles” is in “één”, en omgekeerd; hier zijn alfa en omega verenigd, alles en zijn tegendeel, yin en yang, hemel en aarde, het oorspronkelijke ei.
Probleem: Pantone kan niet op een bank worden geanalyseerd…
Maar onder de motorkap van een auto...
De vriend Freud kan daar de fallische reactor zien, als een lid van sprankelend koper, verborgen onder de vrouwelijke kleding van een entiteit met ronde en bloeiende vormen. De warme straal ontsnapt in etherische damp, om het leven in machines te herstellen en het lot van de mens te verbeteren.
Terwijl de lekenwetenschapper alleen warmte (thermo) en beweging (dynamisch) zal zien.

Ik wens u oprecht een goede wandeling.
Gegyx (bar psychoanalyticus)
0 x
D.Johnny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 20/11/05, 12:06




par D.Johnny » 20/11/05, 18:11

Wij zijn studenten in de voorbereidende lessen Natuurkunde en Ingenieurswetenschappen.
We moeten een onderwerp kiezen dat verband houdt met dualiteit, het opgelegde thema.
De Pantone-engine leek ons ​​erg interessant.
We beginnen met dit onderwerp van studie.
Edit: Op dit moment heeft mijn partner nog niet gepost (hij heeft zich zelfs nog niet geregistreerd).
0 x
Een beetje van alles, veel van niets.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 20/11/05, 18:32

Gegyx aan de voet!! : Lol:

Waarom doe je zo gemeen tegen nieuwkomers? Het lijkt mij dat ze vol goede trouw zijn en alleen maar willen leren!
0 x
D.Johnny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 20/11/05, 12:06




par D.Johnny » 20/11/05, 18:48

Maak je geen zorgen, ik ben een vaste klant forums.
Ik zag anderen.
0 x
Een beetje van alles, veel van niets.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten