4LTrophy gedoteerd met water en ... gesponsord door econology

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

4LTrophy gedoteerd met water en ... gesponsord door econology




par Christophe » 17/02/10, 14:33

Hier is een "bestand" waarover ik u nog niet had verteld: de eco-store heeft een 4L gesponsord die vertrekt voor de 4LTrophy 2010.

Deze 4L was zelf uitgerust met waterdoping door de hoeksteen

De 4L Trophy ™ is een Adventure Raid gereserveerd voor studenten in de Marokkaanse woestijn aan boord van de Renault 4L. Jongeren die op zoek zijn naar avontuur leven een unieke ervaring die sportieve uitdagingen, verandering van omgeving en solidariteit combineert.

Solidariteit aangezien het doel van de 4L Trophy ™ ook is om school- en sportartikelen naar de armste kinderen in Marokko te sturen. Door de jaren heen heeft dit recept de 4L Trophy ™ tot het eerste studentensport- en humanitair evenement in Europa gemaakt!


Hier zijn 2-foto's die ik zojuist heb ontvangen (klik om te vergroten), ik kon het niet laten ze aan u te tonen:

Beeld

Beeld

Het vertrek staat voor de deur want het is de 18 dus morgen!

Ik hoop dat we meer foto's van de 4L zullen hebben, maar in een meer "exotische" sfeer! Normaal gesproken zou de bemanning ons moeten ondervragen.

Meer informatie gebruiksaanwijzing:

- De blog van het 4L-team: http://lesbeqels.blogspot.com/
- Andere informatie over de 4L Trophy on Econology
- De 4LTrophy-site: http://www.4ltrophy.com/
- Volg de race live: http://4ltrophy.com/en-direct-du-raid-4 ... -2010.html
(het 4L Econologie.com-team heeft het nummer 918!)

De winkel had in 4 al een 2009LTrophy uitgerust: https://www.econologie.com/forums/4l-trophy- ... t7311.html maar dit was niet het onderwerp geweest van een sponsoring (dus geen sticker)
Dernière édition par Christophe de 18 / 02 / 10, 15: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 17/02/10, 16:37

Er hangt een diskwalificatie in de lucht, omdat het geen 4L is maar een 4TL : Mrgreen:



Beeld
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 18/02/10, 10:30

Woordspel ondeugend spel! : Cheesy:

Goed zonder te lachen Ik begreep (opnieuw) je woordspeling niet, o Grootmeester!

Pfff Ik heb begrepen, er is geen woordspeling bedoeld ... het is klote! Je hebt ons laten wennen aan Meester!

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 18/02/10, 11:13

0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 18/02/10, 14:49

voor de info 4L was het verkleinwoord van Renault 4 L (zoals luxe) het verschil was ter hoogte van het derde zijraam en de stoelen die uitgebreider en comfortabeler waren dan de basisversie die "geveerde klapstoelen waren.

Dit is een TL-afwerking (luxe toerisme) : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 18/02/10, 14:59

Het is niet goed om te lachen. Mijn ouders hadden er een (de flitsende rood-roze) totdat ik ongeveer 10 jaar oud was ... kortom, ik bracht al mijn jeugd vervoerd in een 4L !!

Beeld

Aan de andere kant heb ik nooit echt begrepen waarom er 2 Renault type auto's 4 bij Renault waren ...

De 4CV: http://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_4CV
De 4L: http://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_4

ps: persoonlijk dacht ik dat de L een woordspeling was met 4-vleugels (4-deuren)! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 18/02/10, 15:10

Kan me niet schelen

Ik kende ook R4 tijdens mijn jeugd en zelfs de vriend 8 uit Citroen ...

Ik reed ook zelf in een r4-busje van 69 (6v en geen riem) tijdens 2ans ... En op mijn werk maakten we ons eigen in 2003 het was ons enige servicevoertuig ... Die zei dat we in de olie geld uit de ramen gooien ...

Stel jezelf gerust Christophe ... Ik weet waar ik vandaan kom ... En waar ik kom uit een 4l of een deuche waren de voertuigen bij uitstek om de uitzakkende afdelingen te confronteren zonder hun rug te breken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 19/02/10, 01:20

De 4L F6-modellen waren de enige die ik niet kon inzaaien of inhalen met mijn fiscale 2CV6 van 4CV (speciale 1972-serie voor Duitsland, Ami6-motor op 2CV-chassis ... 35CV onder de motorkap).
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

Gedoteerde 4l




par tigrou_838 » 19/02/10, 10:18

heil is alles.

houd deze discussie doet me denken aan mijn tweede auto, een renault 4 jaar 1962 / 3 als ik me goed herinner, een van de eerste 4-snelheden die nog in 6volts zitten.

in de winter, contact, choke en slinger voor de motor, draait 1 zich om en het zou een kwart van de weg beginnen, zelfs op zijn minst 15graden.

een zeer goede kleine viercilinder betrouwbaar en zuinig, en die graag in torens reed.

goed 's nachts in 6 volt, moest je de route een beetje zoeken, vooral op de kleine wegen van Auvergne en Limousin.

in ieder geval heel goed deze sponsor voor doping, en de site.

tigrou
0 x
Meneer François
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 19/02/10, 19:57

Kleine vraag over de pantone-motor voor de 4l-trofee




par Meneer François » 19/02/10, 20:07

Bonjour à tous

We zijn een kleine groep studenten die willen beginnen met de bouw van verschillende pantone-motoren voor de 4l-trofee 2011.

Na veel onderzoek naar dit onderwerp te hebben gedaan, weten we niet meer waar we terecht kunnen.

Als iemand op het eiland Frankrijk woont en ons wat advies wil geven, zouden we heel blij zijn

Dank u bij voorbaat

François
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten