"De profiteurs" !!

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 12/09/05, 20:59

Bonsoir à tous,
Ik denk dat het goed zou zijn als elke oplichter door zogenaamde pro's van de Pantone-techniek naar voren zou komen, om een ​​soort gemeenschappelijk bestand te creëren om de evolutie van deze oplichters te stoppen.
Wees vooral niet bang om namen en regio's en de aangerekende prijzen te noemen ....

Nofy (de droom)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 12/09/05, 21:15

Neem een ​​goed idee als ik begin, het is de enige die ik bijwoonde (en die me genoeg walgde):

Training (100 € het weekend zonder enige ondersteuning) gemaakt door John Realdon die alleen maar herhaalt wat hij (een 1/2) op het net heeft gelezen ... Blijkbaar zou hij zijn prijzen hebben verlaagd ..

Het beste is dat ik "moest" ingrijpen tijdens deze conferentie (die ik had betaald) om me gewelddadig te laten "breken" (volgens het argument: "het kan ons niet schelen dat we het niet begrijpen .. CA We hebben geen ingenieurs nodig ... ")

Hoe dan ook, het is duidelijk dat NIEMAND het systeem bestuurt (volledige operatie) ... dus zeggen sommigen liever mystificaties (dissociatie van water) om "droom" te verkopen (en dus het systeem in diskrediet te brengen) in plaats van te zeggen dat we weet niet ... ik durf tenminste te zeggen: "ik weet het niet"!
0 x
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 15/02/06, 03:14

ja dat klopt!

Ik verlies

koop de plannen voor een watermotor niet voor 100 euro werk met een carbon buis. ze gingen naar 130 euro met iets meer inclusief een elektrisch schema dat niet in de praktijk was getest: die wind!

vermijd de persoon van MR ROUSSEAU vanaf 49 (Maine en Loire)

hij profiteert van het huidige moment (energiecrisis) om zijn bankcrisis te vullen.

al 400 mensen uitgebuit door deze sekte van de vortex!

dat is wat er is gebeurd! Ik heb veel ervaringen gehad zonder enig resultaat. Ik denk dat de persoon die de meeste vooruitgang heeft geboekt, zo niet de enige mogelijke vooruitgang. naast een pantone is kinderspel!

het systeem is niet aangetoond, het is niet bruikbaar (koolstof 300eurospiece) het is geen watermotor maar een koolstofmotor.

het verkoopt wind en het zet de windturbines die we weerstaan ​​niet om!

ben boos als een tsunami. :onheil:

het is geen pantone, maar het is dezelfde oplichterij.
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 15/02/06, 15:09

FRANCK (49) schreef:het is geen pantone, maar het is dezelfde oplichterij.


??? :schok:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 16/02/06, 14:02

Lau: haal de zinnen niet uit hun verband.

le suget is "profitteurs" Ik zeg niet dat pantone een oplichterij is.

waarom zou ik anders ook beginnen?

zie mijn post.

in der minne. olieachtig handvat
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 16/02/06, 15:52

Vertel me FRANK49
Je hebt al veel dingen meegemaakt om zo'n verklaring te bevestigen !!! :x Ben jij een van degenen die rijden zonder het te proberen ???
Vertel me anders waarom het oplichterij is, aangezien ik en vele anderen resultaten hebben gehad die voor mij niet langer twijfelachtig zijn!
De enige vraag blijft de optimalisatie van de parameters waarmee rekening moet worden gehouden !!
Vertel ons dan allemaal !!! : Cheesy: waarop rusten zulke opmerkingen ???
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 16/02/06, 16:08

Ik denk dat er een misverstand is, in "Het is geen pantone, maar het is hetzelfde soort oplichterij", het verwees zeker naar de vorige post van Econologie die sprak over oplichterij gemaakt door een man sprekend over de Pantone. Maar hij lijkt het niet over het Pantone-systeem in het algemeen te hebben.
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 19/04/07, 21:26

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen.
Omdat ik het systeem niet ken.
Maar de intro lijkt me een beetje raar.
Kijk zelf maar.
Beeld
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 20/04/07, 12:31

Er zijn sowieso mensen die het niet koud hebben! Bovendien zouden ze er alles aan doen om mensen op te lichten:
- drie maanden training!?!
- ze brengen dezelfde theorieën naar voren die overal worden gevonden zonder dat er enig bewijs is. Het is geweldig voor een designbureau, toch ?!

Lang leve de charlots! Ze maken ons toch aan het lachen ...
Wat minder lachwekkend is, is dat ze van de rug van mensen leven, zonder iets nieuws te brengen, en hun training baseren op "wij zeggen"!
Je stapelt zich op!
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten