pmc geet

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
rexdom
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/09/05, 11:40




par rexdom » 10/09/05, 11:47

Hallo. Ik ben nieuw op het net en kwam alle experimenten op de Pantone-reactor tegen. Ik ben erg geïnteresseerd in mlais g du louper een aflevering tussen de eerste bubblers van maaiers en de assemblages op motorvoertuigen. Wat is er geworden van het mengsel van water en benzine van het vertrek? misschien is het omdat ik Belgisch ben dat ik niet alles heb gevolgd? :D . vertel me alsjeblieft wat, en zolang alle sites zoals die van jou doorgaan.
0 x
We hebben het paradijs, waarom maken we het hel?
Stop met het verkrachten van onze moeder Aarde !!
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez




par JKG » 10/09/05, 22:16

rexdom schreef:tussen de eerste bubblers van de maaier en mounts op motorvoertuigen. Wat is er geworden van het mengsel van water en benzine van het vertrek?

Hallo rexdom
Op auto's en tractoren gebruiken we waterdoping, dat wil zeggen dat we alleen water in de reactor injecteren en we houden de originele injectie, bovendien is het de meest eenvoudig.
Op kleine motoren gebruiken we 100% pantone, dat wil zeggen dat we HC en mogelijk water injecteren.
Op een dag zal misschien 100% water aankomen.


@+
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen
rexdom
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/09/05, 11:40




par rexdom » 11/09/05, 08:28

ach, oké. het is alleen voor het gemak. bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren. goed wij.
0 x
We hebben het paradijs, waarom maken we het hel?

Stop met het verkrachten van onze moeder Aarde !!
jelupan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 31/07/05, 11:00




par jelupan » 11/09/05, 12:16

Hallo Belgische vriend,
het water-brandstofmengsel heeft het nadeel dat de benzine eerst verdampt. dus er is water met residu uit de uitlaat als we ermee borrelen.
Ik bouw de mijne, voor maaier, met 2 bubblers voor water en voor elke brandstof. Ik zal ook plantaardige oliën proberen (raapzaad, zonnebloem, enz.). Ik zou het graag willen weten omdat ik al met een go / raapzaadmengsel rijd.
Met kleppen om de aankomst van de ene en de andere te regelen, zou het een idee moeten kunnen krijgen over pantone. : Onzeker:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 136 gasten