103 groen

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 03/09/05, 20:34

Goedemorgen.
In een laatste bericht kon ik Christophe lezen die aan iemand uitlegde dat mensen die denken dat ze alleen met water kunnen rijden, alleen maar kunnen dromen. Ofwel, in dit geval zal ik een korte en simpele vraag formuleren: ik wil een Pantone-reactor op een bromfiets aanpassen om zo MINDER mogelijk brandstof te besparen en te vervuilen; Welke afmetingen van materialen moet ik gebruiken en op welke instellingen moet ik aandringen?

Dankjewel uit de grond van mijn hart <3, ik had ook een post gezien over demonstraties van Pantonized voertuigen, dat zou echt geweldig zijn en ik ben van plan daarheen te gaan als mijn 103 goed wil rijden (het water doet het in ieder geval niet t kost niet erg duur, dus in het slechtste geval, als het me lukt om een ​​mengsel te maken dat 60% bevat, zou ik al feesten)
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 03/09/05, 20:35

Ik wil er ook op wijzen dat de snelheid voor mij niet uitmaakt en ik schat dat 60 km/u in de wind midden in de afdaling voor mij meer dan genoeg zou zijn.
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 03/09/05, 20:41

Het probleem met de 103 is dat het een 2T is zonder aparte smering en moet draaien met een percentage olie in de brandstof. Vandaar PB... (zie de conversaties op 2T pantonized)
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 03/09/05, 20:49

Precies, ik heb ze al gelezen, maar er is altijd een manier om te tweaken (het is een 103, DE 103: DE MYTHE),
je kunt altijd een pijp gebruiken met een heel kleine olie-inlaat die je zou kunnen regelen volgens hetzelfde principe als de 5O met dozen maar door het ding (dat de olie opzuigt) rechtstreeks op de vario te draaien, zou ik het redden. Dus welke maat? welke instellingen???
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten