Hoe een CNC maaier carbide aan te passen voor GV?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
berduLLe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 01/05/06, 20:36
Plaats: Guadeloupe

Hoe een CNC maaier carbide aan te passen voor GV?




par berduLLe » 20/09/09, 08:08

Bonjour à tous,

Ingeschreven op de forum voor een tijdje ben ik eindelijk begonnen met een auto-assemblage. Dankzij al je werk, vooral de evolutie van pantone naar pantone "G" en het principe van het grootzeil, voelt de amateur die ik ben vleugels krijgen.

Korte presentatie van het project: mijn uitlaatpijp scheidt zich in twee buizen en ik ben van plan om de reactor en de GV elk afzonderlijk te installeren, zo dicht mogelijk bij de collector. De auto die op de buis wordt gemonteerd, is een Opel Astra F 1994 1.7D.

Mijn eerste vraag gaat over de tank met constant niveau: ik ga een Tecumseh-maaikool gebruiken, omdat ik problemen heb met het vinden van een aftapkraan voor centrale verwarming (in Guadeloupe is het een beetje normaal : Cheesy: ). Ik heb problemen met het begrijpen welke aanpassingen ik moet maken zodat het werkt in een eenvoudige CNC. Kun je me alsjeblieft helpen? foto van het bijgevoegde ding.

Blij om met je mee te doen!

Met vriendelijke groet,
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Hoe een CNC-maaiercarburateur voor SGS aanpassen?




par Flytox » 20/09/09, 22:13

Hallo berduLLe
berduLLe schreef:Mijn eerste vraag gaat over de tank met constant niveau: ik ga een Tecumseh-maaikool gebruiken, omdat ik problemen heb met het vinden van een aftapkraan voor centrale verwarming (in Guadeloupe is het een beetje normaal : Cheesy: ). Ik heb problemen met het begrijpen welke aanpassingen ik moet maken zodat het werkt in een eenvoudige CNC. Kun je me alsjeblieft helpen? foto van het bijgevoegde ding.


De carburateurs zijn meestal gemaakt van Zamac (zinklegering). Wanneer u er water in doet (elektrolyt), wordt een batterij gemaakt tussen de Zamac en de koperen delen van de naald en andere sproeiers. Het gevolg is dat een kleine elektrolyse begint en een witachtige afzetting vormt die overal zweeft en afzakt en uiteindelijk alles verstopt. Het werkt niet eens een week.

Voor uw bedrijfsprobleem moeten we voorzichtig zijn op het niveau van de ventilatie van de tank. Afhankelijk van uw samenstelling, moet u mogelijk de ontluchting aansluiten op een mondstuk stroomafwaarts van de Instant Steam Generator, om de druk in evenwicht te houden. Het is het waterniveau dat de vlotter moet activeren en geen tegendruk.

Persoonlijk ben ik er nooit in geslaagd dit systeem met constant niveau goed te laten werken en ik zal het niemand aanbevelen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
berduLLe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 01/05/06, 20:36
Plaats: Guadeloupe

Tank met constant niveau




par berduLLe » 21/09/09, 09:47

Bedankt Flytox voor je antwoord.

Ik neem liever de tijd om het juiste onderdeel te vinden in plaats van te worstelen met een carburateur, als het ongeschikt is.
Tenzij een ander constant niveausysteem geschikter is, zal ik erin slagen een warmteval te vinden.

Op basis van het werkingsprincipe zijn we het erover eens dat het de hoogte van de plaatsing van de val is die een constant niveau in het aangesloten lid garandeert (communicerend vat, afhankelijk van de annulering van de tegendruk door luchtverbinding) ?

Persoonlijk ben ik er nooit in geslaagd dit systeem met constant niveau goed te laten werken en ik zal het niemand aanbevelen.


Met andere woorden, heeft u gekozen voor een bubbler in plaats van een GVI, of heeft u een andere manier gevonden om de GVI van veiligheid te voorzien?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/09/09, 19:05

berduLLe schreef:Met andere woorden, heeft u gekozen voor een bubbler in plaats van een GVI, of heeft u een andere manier gevonden om de GVI van veiligheid te voorzien?


Nee, ik koos voor de GVI-oplossing, maar werd geleverd met een ruitenwisserpomp en een naaldventiel / flowmeter om de gewenste flow aan te passen. Het is niet de eenvoudigste noch de meest economische, maar het maakt het mogelijk om de aanpassing met het kleine haar te hebben ...

https://www.econologie.com/forums/dopage-a-l ... t3270.html
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
berduLLe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 01/05/06, 20:36
Plaats: Guadeloupe




par berduLLe » 24/09/09, 04:22

Oula, je systeem is hightech ... Ik herinner me nu dat ik je toen al had gelezen, maar het vliegt te hoog voor mij.

Dus ik blijf bij mijn niveau (constant;) van vaardigheden en probeer de GVI-wortels te voeden. Blijkbaar heeft de Cahors 306 met succes een ontluchter als CNC ingebouwd https://www.econologie.com/mairie-de-cahors-306-dopee-a-l-eau-dossier-technique-complet-telechargement-4128.html en hetzelfde voor C15.

Maar goed gedaan voor dit werk, het is goed dat er verschillende tracks zijn. En bedankt voor je reactievermogen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten