Creatie van een nieuwe generatie 1 / 5e auto!

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Anto_GeNyuS_EN
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/08/05, 18:16
Plaats: Gérardmer, Vosges, FRANKRIJK




par Anto_GeNyuS_EN » 03/09/05, 17:33

Bonjour à tous!

Snelle info ... pck Ik heb veel meer tijd voor het begin van het schooljaar ... :(
Ik heb gisteravond de eerste motor ontvangen, en ik zal morgen de beslissende tests doen (hoewel de vorige tests niet veel twijfel laten ...).
De varianten en alle electro zijn besteld ... we kunnen snel naar de eindmontage gaan.
Binnen een week zullen we de "generatorset" in werking hebben en de besturingselektronica geassembleerd en getest.
De volgende week zal ik de 6 borstelloze motoren hebben en kan ik de complete statische montage uitvoeren.
De week daarna komen de reductiestukken en zullen we een complete maar zeer zware assemblage doen ...
Nog een week en we hebben de Zenoah en de GP 3300 32-celbatterijen ... op dit moment zal het testchassis erg ruw zijn en gaan we door naar het uiteindelijke chassis, dat wil zeggen een koolstofmonohull met aluminium buisvormige versterkingen.
Tegen Allerheiligen zal de eindmontage in goede staat zijn als alles goed gaat (ik heb al problemen gehad met posities en beschikbaarheid ... maar a priori omdat alles nu met de betrokken mensen is geprogrammeerd, moet alles goed zijn! ).
De perfs moeten verbluffend zijn, bcp hoger dan de huidige!
Ik ben van plan er eerst twintig te verkopen en een bedrijf te starten met mijn vader om de realisatie en marketing te verzekeren.
Hierdoor kan ik doorgaan met mijn actie, de gebruikte technologieën ontwikkelen en een aantrekkelijk budget hebben.
Merk op dat de kennis van een aluminium machinist en een koolstofschaaf het mogelijk zal maken om een ​​nog aantrekkelijkere prijs te hebben, waardoor het publieke belang in het systeem verder wordt versterkt.
De aanpassing van de pantone vindt plaats helemaal aan het einde van de protoconstructie (tegen het einde van oktober) om te kunnen profiteren van aangepaste onderdelen en een referentie om de wijzigingen te noteren. Het realiseren op de 33cc in het begin zou dom zijn (helemaal niet dezelfde eigenschappen), en op de zenoah in het begin zou moeilijk zijn omdat we al meer praktische tests op de hybride moeten doen voordat we nadenken over het upgraden van de motor.
Ik heb al projecten gepland voor qd. Ik ga naar de technische school, bijvoorbeeld voor de verbetering van de motorgeneratorgroep. Ik heb ook de volgende prestaties gepland ...
Ik twijfel niet meer aan de haalbaarheid van mijn systeem: regeneratie is mogelijk zoals generatie met borstelloos, de prestaties zijn buitengewoon evenals de pasvorm en de gewicht / vermogensverhouding, de pantonisatie van dit type 22.5cc-motor is ook mogelijk, de assemblage van motoren direct in de wielen ook mogelijk, de kennis van een machinist en een frees, evenals een goede elektronicatechnicus zal het mogelijk maken om perfect aangepaste apparatuur te hebben, dus de kwestie van apparatuur en vaardigheden praktijken zijn opgelost.
Er is maar één raadsel om op te lossen: hoe lang duurt het?
De tijd verstrijkt hoe dan ook, en het project vordert goed, dus ik ben niet aan het prutsen met deze vraag, omdat we niet zeggen "alles komt precies op tijd wie weet hoe te wachten"?
De deadline die ik aan het prototype heb gesteld, is eind oktober.
De verkoopdeadline is Kerstmis.
Ik geloof dat ik alles heb gedaan om dit project uit te voeren, en daarvoor ben ik al tevreden met mijn actie!
Ik ben nu zeker van de impact van mijn werk voor econologie.

Een bientot!
Economisch,

ATPerrin

PS: ik ben het vergeten !!! Ik veranderde mijn "tactiek" na de tegenslagen bij het postkantoor en de eerste tests met Emilien!
Vanaf nu voorzie ik de onmiddellijke realisatie van de iPerfs proto, alleen technische werken kunnen nu komen om de technologie te verbeteren. Mijn eerste kerstdeadline zal hierdoor des te gemakkelijker worden bewaard.
Ik zal mijn redenen niet bespreken, maar deze wijziging wordt overwogen.
0 x
En als de wereld van morgen vandaag uitgespeeld zou worden, wie zou er dan vragen om de wereld van vandaag gisteren te spelen om de wereld van overmorgen morgen speelbaar te maken? Als de wereld een droom is, dan zou ik willen dat ik nooit wakker zou worden. "Spreek goed over mij, spreek slecht over mij, maar krab alstublieft niet aan mijn naam" (De Gaulle) De mens is de enige bron van denken die in staat is tot zelfvernietiging, maar wie kan denken dat het niet zijn schuld is ...
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 04/09/05, 11:30

Veel geluk Anto :)
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Anto_GeNyuS_EN
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/08/05, 18:16
Plaats: Gérardmer, Vosges, FRANKRIJK




par Anto_GeNyuS_EN » 16/09/05, 23:23

Bonjour à tous!

Nu niet veel tijd om op het internet door te brengen! Ik hervatte lessen en omdat ik intern ben, ga ik niet meer op het net dan WE, en gezien de hoeveelheid werk die het prototype vereist, heb ik daar niet veel tijd voor.

Ik zal zeggen dat ik alle mensen heb gevonden die nodig zijn voor het project, zowel technisch als financieel.
Dit project omvat hightech racen en het budget is erg belangrijk. De eerste geplande bestellingen worden alleen uitgevoerd omdat sommige tests succesvol zijn geweest, we zullen bepaalde stappen overslaan.
Ik handhaaf mijn tijddoel. De pantonisatie zal later zijn dan verwacht omdat deze zal worden geoptimaliseerd door de onderdelen machinaal op maat te laten bewerken.

Een bientot!
Economisch,

ATPerrin
0 x
En als de wereld van morgen vandaag uitgespeeld zou worden, wie zou er dan vragen om de wereld van vandaag gisteren te spelen om de wereld van overmorgen morgen speelbaar te maken? Als de wereld een droom is, dan zou ik willen dat ik nooit wakker zou worden. "Spreek goed over mij, spreek slecht over mij, maar krab alstublieft niet aan mijn naam" (De Gaulle) De mens is de enige bron van denken die in staat is tot zelfvernietiging, maar wie kan denken dat het niet zijn schuld is ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten