Panton-tractor volgde van A tot Z

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
henri
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 25/04/05, 08:28

Panton-tractor volgde van A tot Z




par henri » 23/06/05, 22:23

hallo tot totof en andre

Ik ben nog steeds in de race dat mijn werk vordert, maar ik heb problemen.
dat is niet het probleem
toftof
in welke regio bent u?
in Ardèche heb ik genoeg om alle diameters van 10 60 te laten draaien als het je kan helpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 09/09/05, 22:37

Hallo Loxo

Hier is een nieuwe foto van de 7880, het is de bubbler.

Kun je ze in "gepantoniseerde tractoren" stoppen

@+
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez




par JKG » 13/09/05, 18:58

Hallo,
Hier zijn de afmetingen van de bleur 41/49 * 150 mm, 7 cm niveau. constant met relais en waspomp
Slechts een deel van de lucht gaat door de bubbler, de klep op de achtergrond wordt gebruikt om de waterstroom aan te passen

@+
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados




par phil 14 » 13/09/05, 23:15

HALLO JKQ
wat zijn je resultaten met dit type bubbler??
erg interessant door zijn grootte !!
Wat bedoel je met slechts een deel van de lucht die door de bubbler gaat??
merci
a+ fil 14
0 x
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez




par JKG » 14/09/05, 18:25

Hallo phil
Ik heb nog geen resultaten omdat ik het niveau mis. constante
Hier is het watertoevoerschema

@+
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/09/05, 19:15

Hallo,
Ik hoop dat je iets anders zult gebruiken dan een ruitensproeierpomp omdat je er continu een hebt geprobeerd, het zijn oude botten geweest.
je zou beter af zijn met een niveauregeling zodat het van tijd tot tijd stopt, ik weet dat het niet duur is, $ 12 gaat met de leidingen in de kits,

Andre
0 x
Bill
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 31/08/05, 18:46




par Bill » 14/09/05, 20:22

Hem!... goedenavond allemaal!...

Mijn kleine naam is Billl... , Bill..., oké...

In juni zag ik in Mérindol een tractor op het water rijden!... en het zette mijn kleine stadsleven op zijn kop...
Ik begrijp absoluut niets van mechanica, maar ik voel me bezorgd over onze toekomst, en ik geloof
dat als bankiers/investeerders zouden kunnen geloven in een nieuwe energie, en dus een nieuw product om in te investeren, iets dat "de weg vrijmaakt", een grote stap zou worden gezet.

Zonder de kleine parvenu te willen spelen, van buitenaf gezien, lijken mensen alleen dingen en andere te "bespreken*, zoals de kaars en het kleine ding dat fout gaat..., vergetend dat je nu moet verhuizen; het is
voor nu de nieuwe motor, en niet morgen! ... het is dringend! ... Een vriend vertelde me over Panthon, Kawai, de persluchtmotor (MDI), ... dingen die werken, ... maar wat ben je wachtend op, jij die in staat lijkt te zijn, om jou te lezen, om een ​​revolutie teweeg te brengen in de transportwereld? Het is voor nu!...

Sorry, ik laat me meeslepen en blaas mezelf niet op voor zo weinig...
0 x
De wereld wacht op ons om het te veranderen, zegt Bill.
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 15/09/05, 08:07

Hallo Bill
Het zou natuurlijk al nodig zijn om een ​​perfect functionele montage op een auto te hebben (we zijn er niet ver vandaan), maar daarna is het voor communicatie niet per se gemakkelijk om toegang te krijgen tot de media. Dat gezegd hebbende, op dit moment is de grond gunstig...
Voor fabrikanten (auto's) vertrouwen ze op fabrikanten van injectiesystemen (Bosch Siemens etc.) en nemen ze onze bende zondagse klusjesmannen niet serieus! Het is normaal dat ze al lang samenwerken. En de enige beperking die ze hebben is vervuiling met normen die geleidelijk dalen, voor het verbruik gezien de verkoop van 4x4's (in steden), minibusjes, zeer zware auto's, was het niet langer echt hun prioriteit.
Een ander probleem waar veel mensen op reageren, denkend dat als het zo goed en zo gemakkelijk is, fabrikanten het al lang geleden zouden hebben gedaan...
En dan stel ik me voor dat het een huidig ​​economisch evenwicht zou kunnen doen wankelen. Een systeem ontwerpen dat plotseling het brandstofverbruik met 50% vermindert (zoals sommige tractoren) en dus belastingen, met name de TIPP, en de marges van grote bedrijven, ik denk niet dat dat iedereen zou plezieren. Goed voordat alle voertuigen worden omgebouwd, het zal veel tijd kosten om zich aan te passen...
Goed voor de communicatie Bill, degene die het zegt, doet het! Dus Bill, directeur communicatie!?
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 15/09/05, 13:34

Hallo Bill
ons land wordt geconfronteerd met de traagheid van stompe geesten!
(zie obsessief gehuil)
dat is lelijk!
maar hij is onderweg!
@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez




par JKG » 16/09/05, 20:40

Andre schreef:Hallo,
Ik hoop dat je iets anders zult gebruiken dan een ruitensproeierpomp omdat je er continu een hebt geprobeerd, het zijn oude botten geweest.
je zou beter af zijn met een niveauregeling zodat het van tijd tot tijd stopt, ik weet dat het niet duur is, $ 12 gaat met de leidingen in de kits,

Andre

Hallo,
Ben juist het werkt niet continu, ik heb een relais gemonteerd
Vandaag heb ik water in de bubbler gedaan en de waterinlaat afgesloten, de uitlaatgassen zijn ademend en hij trekt wat meer.
@+
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten