Pentone-bewerking op een ZX TD

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
franch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/02/09, 21:57

Pentone-bewerking op een ZX TD




par franch » 25/02/09, 22:12

hallo allemaal, hier ga ik direct naar de kern van mijn vraag en onderwerp ...... Ik zou graag de pentone-assemblage op mijn auto willen testen .. een diesel zxturbo, maar aangezien ik heel weinig ervaring heb, zou ik graag wie weet een gedetailleerd schema te hebben van deze beroemde reactor, de grootte en de componenten om te kopen voor de geconfectioneerde, en vooral om te weten hoe ik hem moet aansluiten, ik heb hier nogal wat aantekeningen en foto's gemaakt, maar ach, ik ' snap het niet, niet dat ik dom ben, maar goed aangezien het systeem van deze reactor voor mij niet gemakkelijk lijkt te zijn .... (althans om de rapporten hier te lezen)...... mijn baas zegt me dat het hoogstens niet zal werken. Ik zal mijn molen opblazen.......Ik zou graag willen bewijzen dat hij ongelijk heeft........bij voorbaat dank voor het antwoord
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 25/02/09, 23:15

0 x
franch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/02/09, 21:57

pentone montage op een zxtd




par franch » 26/02/09, 21:16

hallo christophe ..... Ik zag de link, maar het enige dat me zorgen baart, is hoe en welke maat moet ik mijn reactor maken, zie ook het interieur, ik begrijp het principe van bubbler, ik pas me er tenminste op toe , maar de reactor.... oké ik kan er wel een maken in roestvrij staal, maar dan voor mijn zx? welke maat en dan de binnenafmetingen, sorry als ik relevant lijk, maar als ik aan deze productie begin, zou ik hoogstens willen slagen en wie weet hoe ik het kan verbeteren, als ik een oud lichaam heb om uit te proberen, iets dat me zou plezieren zou er weinig toe doen, maar hier is het niet het geval, maar ik wil het avontuur q-even proberen, dit zeg met voorzorgsmaatregelen en informatie over het productieniveau, afkomstig uit België, land of blijkbaar is dit systeem meer een grap dan iets anders , althans ik door op de Franse sites te surfen en door bepaalde video's te visualiseren geloof ik er hard in.
0 x
Dudule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 30/04/08, 01:12
Plaats: Bordeaux / Frankrijk

Re: Pentone mount op een ZX TD




par Dudule » 01/05/13, 17:38

Frank schreef:...
, ik krijg niets, niet dat ik dom ben, maar goed, aangezien het systeem van deze reactor voor mij niet gemakkelijk lijkt te zijn .... (althans om de hier weergegeven accounts te lezen)......

Het probleem is dat er volgens mij niets rationeels is. Sommigen hebben twee keer dezelfde montage gedaan op 2 identieke tractoren en hebben helemaal niet dezelfde prestaties.
Sommigen zetten 7 reactoren op een 4 liter en anderen slechts 1 op een 3 liter voor vergelijkbare resultaten.

Er zijn nog steeds aanbevelingen waarmee u het beste kunt doen.
Van mijn kant heb ik ervoor gekozen om een ​​G Pentone te maken om zo dicht mogelijk bij de uitlaat te komen om maximale warmte te hebben, de luchtinlaat te beperken... en veel onbekende dingen te doen : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten