passen doping systeemwater

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
nonocyber
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/02/09, 17:25
Plaats: dwerg 86

passen doping systeemwater




par nonocyber » 14/02/09, 17:46

hallo
Ik ben nieuw op de site en bedank eerst de mensen die op mijn bericht zullen reageren.
Ik ben op zoek naar het motief dope heeft water om te besparen op mijn ruimte 3 2l2 td van 2000.
Ik heb de site bezocht, maar voor mij is het niet erg duidelijk omdat ik geen goede monteur ben.
dus bij voorbaat dank voor het verduidelijken van mijn project :?

(verplaatst door ex-océano op 15 / 02 / 09 21h52)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: pas het gedoteerde systeem aan water aan




par Flytox » 14/02/09, 20:27

Hallo nonocyber

nonocyber schreef:Ik ben op zoek naar het motief dope heeft water om te besparen op mijn ruimte 3 2l2 td van 2000.
Ik heb de site bezocht, maar voor mij is het niet erg duidelijk omdat ik geen goede monteur ben.


Als u wilt dat wij u helpen, moet u ons meer technische informatie geven over de motor, de afmetingen onder de motorkap en de uitlaatlijn enz ..., wat u van plan bent te investeren in DIY-tijd en onderzoek van informatie op de site en elders enz ... Er ligt geen kant-en-klaar montageplan op de plank ... het is noodzakelijk om een ​​bepaald aantal dingen voor elk voertuig opnieuw uit te vinden.

Het zou het beste zijn als u meerdere dopingonderwerpen in hun geheel zou lezen. U zult noodzakelijkerwijs een veel beter begrip hebben, vol ideeën en meer specifieke vragen.
Goede moed
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten