systeeminstallatie pantone vrachtwagen mercedes 407D

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
skycowboy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 08/07/08, 17:41

systeeminstallatie pantone vrachtwagen mercedes 407D




par skycowboy » 08/07/08, 17:54

hallo allemaal
Ik ben Alex uit Toulouse, ik heb een oude Mercedes 407D-vrachtwagen waarvoor ik me vandaag bijna schaam omdat hij veel vervuilt. Ik zou graag willen weten of er iemand is die me kan helpen de pantone-systeem op deze vrachtwagen en kijk wat het geeft, misschien kan het een voorbeeld zijn voor andere ...
als iemand zin heeft om de ervaring te proberen, ik ben operationeel, ik ben een beetje klusjesman, maar ik zou een mentor in het veld nodig hebben, ik ken veel mensen met hetzelfde vrachtwagenmodel, als dat werkt goed, het zou ideeën geven, ik weet zeker ...
skycowboy@hotmail.com
merci
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: montage van pantone-systeem op Mercedes 407D truck




par Flytox » 08/07/08, 19:58

Hallo skycowboy
skycowboy schreef:Ik zou graag willen weten of er iemand is die me kan helpen het pantone-systeem op deze vrachtwagen te monteren en te zien wat het geeft, misschien kan het een voorbeeld zijn voor anderen

Als u hierover een minimum hebt gelezen over het onderwerp Gillier Pantome forum , moet u enkele ideeën hebben, over hoe u dit kunt doen en over enkele technische keuzes (reactor, bubbler, stoomgenerator, enz.). Het hangt erg van je af, je kennis, je voertuig, budget, tijd om te besteden enz ... Er zullen dan veel mensen op de forum klaar om u te adviseren.

skycowboy schreef:als iemand zin heeft om de ervaring te proberen, ik ben operationeel, ik ben een beetje klusjesman, maar ik zou een mentor in het veld nodig hebben, ik ken veel mensen met hetzelfde vrachtwagenmodel, als dat werkt goed, het zou ideeën geven, ik weet zeker ...

Het is eigenlijk voor velen gemakkelijker. Zodat we u kunnen helpen, hebben we een technische beschrijving van de motor nodig, zelfs foto's, een diagram van wat u projecteert, zodat we een constructieve lezing kunnen maken. etc ...
A + en welkom bij de club. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten