Pantone en plantaardige oliesysteem

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
LULUBERLU42
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/11/04, 18:52

Pantone en plantaardige oliesysteem




par LULUBERLU42 » 06/06/08, 21:25

goedemorgen
Voorlopig nog in de projectfase, wilde ik de pantone op mijn VW-bus en op mijn Punto-diesel installeren, maar de tijd ontbreekt momenteel.
Dus ik denk : Cheesy:
Voor de bus is de reactor in de buurt en de bubbler bezig met de mogelijkheid om terug te gaan als het niet werkt,
maar bewerken is niet voor morgen

Anders voor de punto had ik het idee om een ​​mengsel van plantaardige olie / gasolie te gebruiken en een pantone toe te voegen zodat het schot een bubbler / olietank kon maken, dus een bubbler met opwarming door koelcircuit en geniet van deze opwarmen om een ​​tank met plantaardige olie te verwarmen die via een magneetventiel op het systeem van de injectiepomp wordt aangesloten om hem uit te schakelen voordat hij start en voordat de motor wordt gestopt om het circuit voor de volgende start te spoelen (uitleg van de site roulemafleur)

Heeft iemand er ooit over nagedacht en al wat experimentele feedback gehad?

Ik weet niet of het heel duidelijk is ... (wie zei gasfabriek !!!)
Bedankt voor het verlichten van mijn lantaarns als het werkbaar of compleet nutteloos of dom is.
veel succes allemaal
Sebastien
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 07/06/08, 01:10

Gebruik de hitte van de uitlaat om de olie voor te verwarmen: eigenlijk een idee om te graven.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten