Vialle rekenmachine

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
micheloum
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 27/05/08, 12:02

Vialle rekenmachine




par micheloum » 28/05/08, 07:29

een vialle-rekenmachine kost 800 euro, maar omdat het een oud model is, bijna niet te vinden. Je moet dus naar een model gaan dat aanvoelt alsof je iets meer dan 2000 euro nodig hebt. Dus voor mij interesseert het pantoneproces me. Ik kan de berekening van de stoomgenerator niet helemaal begrijpen. Ik ben gepensioneerd, ik heb genoeg tijd om te experimenteren
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

Re: hallo




par martien007 » 28/05/08, 09:11

micheloum schrijft:een vialle-rekenmachine kost 800 euro, maar omdat het een oud model is, bijna niet te vinden. Je moet dus naar een model gaan dat aanvoelt alsof je iets meer dan 2000 euro nodig hebt. Dus voor mij interesseert het pantoneproces me. Ik kan de berekening van de stoomgenerator niet helemaal begrijpen. Ik ben gepensioneerd, ik heb genoeg tijd om te experimenteren

2000 euro een rekenmachine !!! Ik neem aan dat het alleen voor LPG is?

Nogmaals, de oude "basis" systemen waren misschien minder nauwkeurig in het toevoeren van gasvormig LPG aan de motor, maar er was geen dure elektronische regeleenheid en het werkte probleemloos.

Lang leve de elektronica aan boord: als die kapot gaat, kan een voertuig in perfecte staat door zo'n probleem naar de sloop belanden.

Ga kijken op de forum GPLlijsten die u hebt aangegeven ik Citro in de eerste post die je opende. Ze hebben vast een goedkopere oplossing of een tweedehands doos, en voor advies van michelm over pantone GV gaf hij je ook het adres waar het heel goed wordt uitgelegd:

https://www.econologie.com/forums/tranformer ... t5400.html

PS: waarom heb je een nieuw onderwerp gemaakt in plaats van verder te gaan in het eerste dat je had gemaakt?

Om het te vinden, geeft u de laatste 100 berichten weer (linksboven).
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/05/08, 11:09

:pijl: Ja, het lijkt erop dat er knoedels zijn...

Heb je een nieuw onderwerp aangemaakt in plaats van te reageren op het oorspronkelijke onderwerp? :?

Als er een mod voorbij komt...

De bedragen die u aankondigt voor uw reparatie zijn belachelijk.:!:

In jouw plaats zal ik hemel en aarde bewegen om een ​​oplossing te vinden...

Ga op de forum gpl (link indien nodig het onderwerp hier) Ik kom er niet zo vaak meer. :|
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten