Pantone-installatie op Toyota Landcruiser 3.0 TD

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
nixdu68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/05/08, 13:33
Plaats: ZOETE OPGESLAGEN ROOM

Pantone-installatie op Toyota Landcruiser 3.0 TD




par nixdu68 » 24/05/08, 13:52

Bonjour à tous,

Om praktische redenen koos ik voor dit zware en vervuilende voertuig, om ethische redenen tank ik al 4 jaar 40% koolzaad.

Dus hier is het anderhalf jaar dat ik mezelf voel, maar ik ga beginnen met de installatie van een pantone op mijn grote baby om de ecologische impact van mijn voertuig op het milieu nog meer te verminderen.

Ik heb geen soldeerervaring, maar ik ga aan de slag.

Ik kwam op de site van quant'homme in contact met de mensen die de cursussen over pantone-montage organiseren.

Ik ben er klaar voor en zou het zelfs graag zelf willen monteren, maar ik heb de technische middelen niet.

Wat u moet controleren of doen voordat u begint, ik heb begrepen dat de EGR-klep moet worden verwijderd. Ik kom erop toe.
0 x
Niemand weet wat hij kan doen totdat hij het probeert
fwdmaniak
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/06/08, 16:47

Re: Pantone-installatie op Toyota Landcruiser 3.0 TD




par fwdmaniak » 15/06/08, 17:19

nixdu68 schreef:Bonjour à tous,

Om praktische redenen koos ik voor dit zware en vervuilende voertuig, om ethische redenen tank ik al 4 jaar 40% koolzaad.

Dus hier is het anderhalf jaar dat ik mezelf voel, maar ik ga beginnen met de installatie van een pantone op mijn grote baby om de ecologische impact van mijn voertuig op het milieu nog meer te verminderen.

Ik heb geen soldeerervaring, maar ik ga aan de slag.

Ik kwam op de site van quant'homme in contact met de mensen die de cursussen over pantone-montage organiseren.

Ik ben er klaar voor en zou het zelfs graag zelf willen monteren, maar ik heb de technische middelen niet.

Wat u moet controleren of doen voordat u begint, ik heb begrepen dat de EGR-klep moet worden verwijderd. Ik kom erop toe.




hoi ... ik heb geprobeerd dit 'Pantone'-systeem te begrijpen, maar ik heb een probleem met de luchtinlaat ... deze pijp die in de bubbler stort ... wat gebeurt er als de vhc in een schuine positie wordt gevonden ??? ... ik ben op zoek naar mijn eigen ... houd me op de hoogte van je werk .... Ik zou deze montage graag op een Suz willen uitvoeren, maar om 4x4 te maken ..... ik weet dat het niet erg groen is, maar ik ben een fan van de wandeling in het bos ... ik wil gewoon een beetje verlichten ... bedankt, Patrick ... doei
0 x
altijd op zoek naar een combinatie van 4x4 en ecologie ...

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten