Super pantone-bewerkingsproject 5 D

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
juanito
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/05/08, 19:08
Plaats: Loire

Super pantone-bewerkingsproject 5 D




par juanito » 23/05/08, 19:35

Hallo allemaal, ik ben nieuw op de site, ik ontdekte het tijdens het onderzoeken van het pantone-systeem.

Ik heb een super 5 Diesel uit 88 B404-motor. Als monteur voel ik me in staat dit systeem aan te passen op mijn dierbare super 5 D om hem een ​​tweede leven te geven.

Ik wilde weten of iemand montagefoto's heeft van dit type voertuig, om grofweg de locaties van de reactor en de bubbler te zien. En ik wilde weten of de gassen die door dit systeem worden gemaakt, voor of na het luchtfilter moeten worden geïnjecteerd?

Ik was van plan om de reactor in de uitlaatelleboog (tussen de tussenbuis en de collector) te plaatsen en de "stoom" opnieuw in het luchtfilterdeksel te injecteren. gewoon.

En de laatste vraag: hoe magnetiseer je de stalen staaf? Ik ben totaal niet op de hoogte van dit onderwerp.

Dank u bij voorbaat
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 23/05/08, 22:30

Hallo, doorloop de Pantone-sectie om uw informatie te vinden en de geavanceerde principes en aannames te begrijpen.

De reactor zal na het luchtfilter moeten ontstoppen, de magnetisatie van de stalen staaf is een neveneffect van de werking van de reactor, dus maak je daar geen zorgen over.

Zorg er ten slotte voor dat u de afstand tussen de reactor en de motorinlaat verkleint. Boven een bepaalde afstand werkt de pantone niet meer.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten