Hulp en antwoord nodig voor de pantonemotor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
pataclack
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 06/05/08, 09:56

Hulp en antwoord nodig voor de pantonemotor




par pataclack » 16/05/08, 09:42

Hallo ... ik heb net een nieuwe auto gekocht ... een rio5 2008. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een ​​pantonemotor op mijn auto te installeren. Bovendien vroeg ik me af of dit een goed idee was, want ik heb een fabrieksgarantie voor 5-jaren. Ik vroeg me ook af of dit een probleem met de autoverzekering veroorzaakt. Tot slot ... Ik zou graag willen weten of iemand in staat is om te produceren en heeft de faciliteiten om het te doen omdat ik niet weet hoe het moet. BEDANKT voor je hulp

Pataclack
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 16/05/08, 14:22

0 x
Darno
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 16/05/08, 12:12

Re




par Darno » 19/05/08, 14:37

Dat ben ik ook, ik heb hier een vraag over gesteld forum, Ik antwoordde nep, nu nemen mensen meer tijd om te antwoorden, het is gebruikt onderzoek en vraag je!
Dus veel succes met je vent!
0 x
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8




par botten » 19/05/08, 14:50

Ik vroeg me af of dit een goed idee was, want ik heb een fabrieksgarantie en dit voor 5-jaren


Ik denk dat het antwoord op je vraag staat. Het zou zonde zijn als je niet langer een fabrieksgarantie hebt voor pantone-bewerking met onzekere resultaten.
Bovendien, bij de geringste fout bij uw verzekeraar, als er expertise was, zouden ze alles doen om niet te homologeren.

Ik antwoordde nep, nu nemen mensen meer tijd om te antwoorden, het wordt gebruikt om te zoeken en je te vragen!


Ik denk dat er voldoende informatie op deze site is om geluk te vinden ... Je hoeft je alleen maar zorgen te maken! :P
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: Re




par Andre » 19/05/08, 22:28

Dag
darno schreef:Dat ben ik ook, ik heb hier een vraag over gesteld forum, Ik antwoordde nep, nu nemen mensen meer tijd om te antwoorden, het is gebruikt onderzoek en vraag je!
Dus veel succes met je vent!


Het lijkt mij dat er voldoende tutorials, plannen met beoordelingen en uitleg over de forum om een ​​doping te monteren met water.


Hallo ... ik heb net een nieuwe auto gekocht ... een rio5 2008. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een ​​pantonemotor op mijn auto te installeren. Bovendien vroeg ik me af of dit een goed idee was, want ik heb een fabrieksgarantie voor 5-jaren. Ik vroeg me ook af of dit een probleem met de autoverzekering veroorzaakt. Tot slot ... Ik zou graag willen weten of iemand in staat is om te produceren en heeft de faciliteiten om het te doen omdat ik niet weet hoe het moet. BEDANKT voor je hulp


Wanneer een jongen praat over een nieuwe auto, een garrent, legaliteit, verzekering.
Ik ben niet geneigd hem te adviseren om dat niet aan te raken. bovendien als het niet is aangepast of vaak wordt gedragen om de kap te openen ..


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
denis.m21
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/05/08, 23:42
Plaats: Dijon




par denis.m21 » 23/05/08, 09:27

Wat moet je nog meer beantwoorden?
Ik weet niet zeker of deze meneer een echte vraag stelde
Hij wilde, denk ik, gewoon reageren. :onheil:
0 x
Is er een pantonegroep op Dijon of Dole?

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten