Intelligence - Pantone systeem op oude auto

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
patrice47
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/05/08, 08:09

Intelligence - Pantone systeem op oude auto




par patrice47 » 08/05/08, 08:16

hello,
Ik ben nieuw hier, ik zal mezelf voorstellen Patrice, ik kom uit de Lot en Garonne, gepassioneerd door oude auto's.

Ik zou graag willen weten of het Pantone systeem haalbaar is op een oude auto uit 1972 - namelijk Jaguar S1 met dubbele uitlaat en dubbele tank, zo ja, wilt u mij dan een schema sturen of een adres voor de concrete realisatie

goede ontvangst, en bedankt voor je reactie - Patrice
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 08/05/08, 13:10

:pijl: De 6 cilinder in lijn of de V12 :?

Verzamelaars zullen schreeuwen, hoewel ik verschillende diep gemodificeerde Jags heb gekend (Volvo-dieselmotor, 6-cilinder Sofam...).

De architectuur van de Jaguar is vergelijkbaar met die van een Buick Park Avenue...

Andre, grote es-pantone-meester van forum en eigenaar van vergelijkbare voertuigen heeft uitgebreid geschreven over de forum, voer een zoekopdracht uit op zijn bijnaam en begin met lezen. : Arrowl:

Als je aan een klassieke auto wilt sleutelen, moet je hem gebruiken. Waarom ga je niet elektrisch...

Kijk eens naar wat er op is bereikt evalbum, en dat is goed, er is nog geen Jag... : Mrgreen:
0 x
patrice47
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/05/08, 08:09




par patrice47 » 08/05/08, 15:06

dit is de 6 cilinder, sterker nog, ik zou graag willen weten of we de Pantone-aanpassing op deze motor kunnen doorvoeren, elektrisch staat momenteel niet op de agenda, dus iemand kan mij in contact brengen met iemand die de aanpassing goed kent, dank je - Patrick
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 08/05/08, 19:45

patrice47 schreef:dit is de 6-cilinder, sterker nog, ik zou graag willen weten of we de Pantone-aanpassing op deze motor kunnen aanbrengen,

Natuurlijk kan dat, en bovendien heeft je auto geen elektronica, wat de zaken makkelijker maakt... voor zover we van mening zijn dat het installeren van een reactor eenvoudig is... : Lol:

elektrisch momenteel niet op de agenda,
Het zou toch heel leuk zijn.

Zo kan iemand mij in contact brengen met iemand die weet wat ik moet doen, bedankt - Patrice
Andre weet het goed, maar hij woont in Canada... Hij is de beste expert op dit gebied en een van de weinigen die onderzoek heeft gedaan naar de pantonisering van benzinemotoren voor auto's. 8)

Mag ik u vragen waarvoor u uw auto wilt gebruiken? :?
Naar mijn mening is experimenteren, beginnen met de maaier, een goede zaak om te begrijpen hoe deze werkt, de auto levert veel complexere problemen op. :|
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten