Doping met water: Rover Montego TD 2L

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche

Doping met water: Rover Montego TD 2L




par jime » 11/04/08, 19:25

Bonjour à tous

: Cheesy: Dat is het, ik heb het virus : Cheesy:

Ik ga de reactor echter zelf bouwen nu ik heb geleerd om te solderen. Goed voor het moment dat het gepland is, ik heb de 508 op de achterkant, maar ik zal dit onderwerp gebruiken voor mijn technische vragen en niet om alles met de 508 te verwarren.

Omdat ik nog steeds minder ruimte heb dan in de vrachtwagen en ik dit voertuig gebruik voor reizen en middelen, zal ik de GVI Michel gebruiken en de reactor monteren volgens de plannen van de forum.

Voor het moment kocht ik mezelf een roestvrij stalen staaf van 14mm en een van 4mm, hij bleef steken om de bijbehorende buis te vinden.
Ik vond een 13 / 17 roestvrijstalen buis die geschikt was voor een 12mm-staaf, maar ik gaf dit idee op omdat het te klein leek, wat denk je?
Ik zou graag een roestvrijstalen 15-buis of 16-interieur vinden die perfect zou zijn.


:pijl: :pijl: Ik maak gebruik van dit onderwerp voor een aankondiging. Als iemand een lengte van ongeveer 50mm een ​​inside 15-16mm buis had, kon ik hem ruilen tegen de massieve staaf (ik ben 14mm en 4mm) of kopen, indien nodig, de positie verantwoordelijk om dichterbij te komen : Arrowl: : Arrowl:

Wordt vervolgd

____________________________________________________________________________________________________

Bewerken 09-02-2009

Montage van videomontage

http://www.dailymotion.com/video/x8avi4 ... apeur_tech

Fin bewerken

____________________________________________________________________________________________________


Bewerkt door Christophe, hier is de montage gemaakt:
Beeld
Dernière édition par jime de 09 / 02 / 09, 14: 09, 2 keer bewerkt.
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 13/04/08, 17:50

Dag

Ik vond mijn geluk, pijp 16 / 21, ik zal snel kunnen oefenen, een grote dank aan pilot68! : Cheesy:
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 20/04/08, 23:54

Bonsoir

Vandaag kon ik de 508 niet uitproberen, de hele dag regen in de var, dus ik viel de doping van de rover aan.
Ik moet taffen omdat ik gedwongen zal worden om een ​​reactor op de lijn te monteren anders zou ik niet de uitlaatlijn op kunnen gaan, zoals de 205d Michel.
Ik heb een geweldige uitdaging voor de leerlinglasser die ik ben :D

Beeld

Dat is het plan
Beeld


Ik begon gemakkelijk, door de GVI
Beeld


Ik gebruik een reductie om de binnenband te laten flikkeren voordat ik soldeer
Beeld


Beeld
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/04/08, 04:39

Dag

Wat is de blauwe pijp die van het luchtfilter naar de uitlaat van de reactor gaat?

Andre
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 21/04/08, 07:14

Dag

het is het luchtstiksel, ik verwarm de lucht in de reactor voor het te mengen met de waterdamp van de gvi
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/04/08, 19:54

Hallo jime

jime schreef:het is het luchtstiksel, ik verwarm de lucht in de reactor voor het te mengen met de waterdamp van de gvi


Als u een probleem ondervindt bij het gebruik van deze slang die uit het luchtfilter is gestikt (die enigszins moet worden ingedrukt), kunt u een klein onafhankelijk luchtfilter met korte leidingen proberen om het niveau van uw naverwarming te bereiken. Van mijn kant gebruik ik een afgekapt brandstoffilter.



Beeld

Het probleem is dat een paar millibar in de buurt we niet weten hoe het waait .... : Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 21/04/08, 22:12

Bonsoir

Het is waar dat ik op mijn truck dit probleem van depressie met de verplaatsing van de motor niet heb.

Goed plan galère vandaag, ik zal niet kunnen doen wat ik wilde. De uitlaatlijn komt niet uit! We moeten van de motorzijde gaan en de motor verwijderen, Engelse varkens : Cheesy:
Laat maar, ik installeer alles 60cm verder, ik was in staat om de stille 1er te demonteren zonder de hele lijn te hoeven draaien.
Nog een probleem, gvi gaat niet omdat het nieuwe plat is, ik moest de waterinlaat onderaan veranderen

de schuldige, onmogelijk om achteruit te gaan !!
Beeld


De nieuwe gvi is gepland om plat te worden geïnstalleerd
Beeld

Beeld


De gvi op zijn plaats, de watervoorziening is op het lage niveau van de gvi
Beeld

De reactor: 16 buis / 21 staaf 14mm
Anteroom 90mm
135mm steel
ontspanning 50mm

Beeld


De kraan van de grootvader !!
Beeld


Alles op zijn plaats, zal ik de boog een plaat 2mm lassen om dat alles te sluiten, ik aarzel om de doorgang van de reactor uit te breiden omdat deze breed genoeg is en de leiding goed monden ...
Beeld
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/04/08, 00:06

jime schreef:Dag

het is het luchtstiksel, ik verwarm de lucht in de reactor voor het te mengen met de waterdamp van de gvi


Het leek mij dat deze luchtinlaat wordt gedaan aan de outputzijde GV de reactor inging? tenzij je op een andere manier experimenteert?
In het echte leven filter ik niet eens op dit bericht
een eenvoudige kleine roosteren om te voorkomen dat je een grote korrel zand doorslikt.

50 jaar geleden hadden de auto's geen luchtfilter ...

Andre
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 22/04/08, 07:23

Hallo andré

Het leek mij dat deze luchtinlaat wordt gedaan aan de outputzijde GV de reactor inging?

dat is het, in feite is het mijn tekening die niet erg eerlijk is ik wilde de reactor laten zien, de lucht komt van rechts door de uitlaat om op te warmen laat de linkerkant achter in een elleboog waar het is vermengd met de stoom van de gvi voor het betreden van de reactor, maar ach, dit systeem zal de dag niet zien in deze auto
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 22/04/08, 21:28

Bonsoir

Hier is de hamer van de dag, ik ben moe !!

De stang, ik heb ervoor gekozen om het centreren te doen met kleine stukjes 4mm staaf geschaafd naar de trommel

Beeld


Beeld

De uitlaat van de reactor die het dak een beetje te veel afsluit
Beeld


probleem ingesteld, wordt de opening een paar cm na de bocht verschoven om een ​​beperking aan de uitlaat van de reactor te creëren
Beeld


Bijna klaar, ah de scheepswerf, draai 2mm staal is een avontuur, ik maakte een vuur en ik verhitte de stukken naar de sintels voordat de materie :D
Beeld


Weergave van onderaf, met de vergroting waarin ik een koper passeer voor de luchtinlaat
Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten