Verzoek om informatie over de ECOPRA water doper

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Lucia
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 15/09/07, 15:59

Verzoek om informatie over de ECOPRA water doper




par Lucia » 03/04/08, 20:25

Hallo,

Ik zou graag willen weten of iemand informatie heeft over de marketing, door de Arbeiderscoöperatie van de Productieregio Auvergne (COPRA in La Combelle), van de "waterdoper, economizer ECOPRA"?

Deze coöperatie stuurde mij een prijsopgave en montage-instructies voor de "ECOPRA Kit". Deze wordt verkocht voor 750 euro exclusief belasting (voor een 205 diesel) of 39.02 euro inclusief belasting/maand over 24 maanden (2 jaar garantie).

Omdat ik hier geen ervaring mee heb, zou ik graag informatie willen hebben over de prijs-kwaliteitverhouding van deze kit en vooral over de effectiviteit ervan (in termen van vermindering van vervuiling en brandstofverbruik).

Bij voorbaat dank voor uw interesse in mijn vragen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 25/06/08, 15:42

Hallo Lucie,

€ 750,- excl. BTW, dus € 900,- incl. BTW :schok: :schok: :schok:
Het is duur om geld te besparen!
Volgens het laatste nieuws gebruiken ze een Hypnow-reactor (hypnow.fr), die inclusief belasting al 360 € kost.

Voor deze prijs (€ 900), waarbij 10.000 km per jaar wordt gereden en 6 liter per 100 wordt verbruikt, duurt het ongeveer 6 jaar om de afschrijving af te schrijven. En ervan uitgaande dat het 20% bespaart...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten