Ervaring: rol pantone tot het droge einde

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
misbruik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/02/08, 12:59

Ervaring: rol pantone tot het droge einde




par misbruik » 04/02/08, 01:50

hallo, na de getuigenis van een relatie met een gepantomiseerde 205 die enkele tientallen kilometers leeg kon rijden, besloot ik het te proberen. mijn voertuig: r21 diesel 300000 km uitgerust met een spad van 3 liter voor 20 km.
meter op de schoenplaat Ik heb 90 km kunnen rijden voordat de auto afsloeg! voorwaarden: nationaal op 70 km/gemiddelde op het parcours. motorgedrag bleef normaal.
hoe verklaar je deze prestatie? Ik dacht aan brandstofdampen in de tank...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: ervaring: rol pantone tot het droge einde




par Andre » 04/02/08, 06:38

Dag
missus schreef:hallo, na de getuigenis van een relatie met een gepantomiseerde 205 die enkele tientallen kilometers leeg kon rijden, besloot ik het te proberen. mijn voertuig: r21 diesel 300000 km uitgerust met een spad van 3 liter voor 20 km.
meter op de schoenplaat Ik heb 90 km kunnen rijden voordat de auto afsloeg! voorwaarden: nationaal op 70 km/gemiddelde op het parcours. motorgedrag bleef normaal.
hoe verklaar je deze prestatie? Ik dacht aan brandstofdampen in de tank...


Welkom in de wereld van (tester)
Na 20000 km moet je alle kleine probleempjes hebben opgelost en wat verbruiksmetingen hebben gedaan.
De meter op de schoenplaat zegt niets, alleen dat je op reserve rijdt.
als je op de reserve rijdt merk je er niets van, als er geen brandstof, panton of water meer is doping slaat de motor af, wat luchtbelletjes in de injectiepomp en je blijft aan de rand van de weg staan.. doping met water werkt geen wonderen , het vermindert het verbruik
Tenzij je in 100% panton loopt met brandstof in de bubbler wat nogal ingewikkeld is om te regelen op een diesel..

Tanken, km aflezen, ruim een ​​uur een flinke afstand rijden, tanken, km aflezen en uitrekenen, dit is de simpele manier om te kijken of er bespaard wordt, over 20000 km moet je een goed idee hebben van het verbruik voor de Spad en met de Spad.

Een spad op een auto huisvesten moet een sport zijn geweest om de plaats voor de bubbler te vinden (in ieder geval dicht bij de uitlaatpijp)
Hoeveel water verbruikt hij per 100 km?

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/02/08, 09:51

de meeste reserves zijn minimaal 6 tot 7 liter...
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: ervaring: rol pantone tot het droge einde




par Christophe » 04/02/08, 10:32

missus schreef:hallo, na de getuigenis van een relatie met een gepantomiseerde 205 die enkele tientallen kilometers leeg kon rijden, besloot ik het te proberen. mijn voertuig: r21 diesel 300000 km uitgerust met een spad van 3 liter voor 20 km.
meter op de schoenplaat Ik heb 90 km kunnen rijden voordat de auto afsloeg! voorwaarden: nationaal op 70 km/gemiddelde op het parcours. motorgedrag bleef normaal.
hoe verklaar je deze prestatie? Ik dacht aan brandstofdampen in de tank...


Hallo,

Ik neem aan dat u de auteur bent van dit bericht op een andere "pantone"-site:

hallo, hier is mijn ervaring van 3 jaar en ongeveer 20 km aan boord van een pantomized r000 d. Ik heb de metingen niet zo nauwkeurig uitgevoerd als hier wordt aanbevolen, maar de waarde van mijn ervaring ligt in de duur ervan: ik heb ongeveer 21 km met dit voertuig gereden voordat het werd getransformeerd, en hield regelmatig het verbruik in de gaten met behulp van de kilometerteller die kan worden gereset; het was normaal, evenals mijn rijden voor en na de transformator. Het compenseert meetonnauwkeurigheden, nietwaar? vertel me.. dus, verbruik ervoor: rond de 90l/000 met een variabele van 7/100 l, verbruik na (geleidelijk verkregen na 1 km "inrijden"): tussen de 2 en 3000 liter, 4 liter verkregen voor de reis van meer dan 5 km in één keer.

Ik probeerde te rijden tot de pech op was om de getuigenis van een pantomized te controleren, ik heb 90 km afgelegd met de meter op de schoenplaat (normaal max. 15 km)!

Ik ben geen ideoloog, niet in het bijzonder deelnemen aan de
promotie van het systeem buiten mijn relaties.


Om te antwoorden: 15km lijkt me erg weinig, normaal gesproken kunnen we nog minstens 50 km doen als het "rode licht" brandt...
0 x
misbruik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/02/08, 12:59




par misbruik » 04/02/08, 11:11

bedankt voor jullie reacties, ok ik zal het nog eens proberen met meer precisie in mijn berekeningen. niettemin bedoelde ik met "meter aan de klamp" het einde van de reserve, ik ken de autonomie van mijn tank en mijn reserve goed met 130 km afgelegd op allerlei routes met dit voertuig, waaronder 000 met mijn spad;

nee ik ben er niet een forum, Ik heb net mijn auto op de Quanthomme Achievements-pagina's gezet (auto 22) en ik reageer op berichten van bezoekers;

André, de r 21 d zonder turbo biedt een wat eenvoudiger configuratie voor de spad (ruimte direct naast de opvangbak) mijn flexibele bypassbuizen zijn ongeveer 30cm; Ik verbruik in de zomer 1l water/uur, in de winter iets minder, brandstofverbruik: tussen de 25% en 30+ van 100km in één keer op de rijksweg.

Ik heb net gedemonteerd omdat mijn flexibele gegalvaniseerde uitlaataansluitbuizen van Laurent het niet hielden (corrosie) heb je een adres voor flexibele RVS, bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 04/02/08, 11:52

Hallo Misus,

Zelfs als er een deel van de brandstof uit de reactor zou komen - ik denk dat het heel goed mogelijk is dat ik een maaier bijna een minuut lang op 100% water heb zien lopen (zolang de reactor heet blijft) - dan is alles nodig om de lucht-brandstofmengsel om de motor te laten draaien.

Als er bij een diesel geen diesel meer in de pomp zit, komt er ook geen injectie meer, het is een beetje zoals het contact uitzetten bij een benzineauto: hij slaat af.

Er is dus geen wonder, alleen een toename van de autonomie, maar dat wist u al uit uw verbruiksopgaven.

Persoonlijk, wanneer ik het reservaat nader, heb ik instinctief de neiging om mijn voeten op te heffen om een ​​paar km te winnen voordat ik moet tanken: ik weet niet hoe het met jou zit, maar de stations waar ik stop worden altijd verslagen door de wind : Cheesy:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 04/02/08, 15:49

heb je een adres voor flexibel RVS?? :schok:
Je bent geweldig, dat is een goede zaak om te verzinnen. :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 04/02/08, 15:56

Beeld



: Mrgreen:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 04/02/08, 16:00

Christophe schreef:Beeld



: Mrgreen:

Stop ermee, het zal geloven dat het echt bestaat
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/02/08, 16:08

Dag
André, de r 21 d zonder turbo biedt een wat eenvoudiger configuratie voor de spad (ruimte direct naast de opvangbak) mijn flexibele bypassbuizen zijn ongeveer 30cm; Ik verbruik in de zomer 1l water/uur, in de winter iets minder, brandstofverbruik: tussen de 25% en 30+ van 100km in één keer op de rijksweg.


Daar stel je me gerust dat je in de cijfers zit die we krijgen met een waterdoping

Kleine flexibele roestvrijstalen leiding is moeilijk te vinden, sommige ERG-klepuitvoer kunt u vinden, delicaat om te roeren, het is dun. Voor een uitlaat met een grotere diameter is het gebruikelijk om te kiezen voor een beperkte diameter van 2½ inch
De gegalvaniseerde buis is bestand tegen 15000 km hitte als hij wordt gebruikt in de buurt van de collector in het hete gedeelte, dan gaat hij roesten en doorboren.
sommigen rijden in oude auto's zoals Escalibure met deze zichtbare kanalen.

de afgelegde kilometers op een volle tank zijn onthullende cijfers
maar voor meer precisie is het van vol naar vol en jij die rustig vult tot aan de overloop..

Andre
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten