Pantone op maaier: montage mogelijk of niet?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne

Pantone op maaier: montage mogelijk of niet?




par mic42 » 27/01/08, 11:11

Hallo allemaal, ik ben begonnen met het monteren van het pantone systeem zoals het is op een kleine maaier, het start goed en het kost veel bochten Op dit systeem laat ik de uitlaatgassen door de bubbler stromen om de vloeistof te laten borrelen en op te warmen. is in ieder geval ik die ik begreep. Ik dacht eraan om het systeem een ​​beetje aan te passen door een buis van de uitlaat in de bubbler te laten lopen om het op te warmen en om een ​​opening op de bubbler te plaatsen, ik denk dat het zou kunnen werken nog beter als iemand me zou kunnen vertellen wat hij ervan vindt. Ik heb een kleine tekening achtergelaten die mijn idee een beetje laat zien
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 27/01/08, 12:29

Hallo,

Opwarmen door directe uitlaatgassen in de bubbler is niet erg efficiënt en de overdruk kan een nadeel zijn!

Bevat je bubbler alleen water of water + benzine? In de tweede is het niet de moeite waard om het te verwarmen, omdat je geen 1 gram water verbruikt ...

Anders verschijnt je afbeelding niet ... dus heb ik de link verwijderd.

Probeer het indien mogelijk naar een .gif te converteren.
0 x
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne




par mic42 » 27/01/08, 13:19

Dus in mijn bubbler wilde ik een mengsel van water en benzine van 50% gebruiken, in dit geval denk je dat het niet zinvol is om de bubbler op te warmen maar dan is het water nutteloos.
Als ik niet voor de tekening verf heb gebruikt, maar ik weet niet veel van IT, welke software moet ik dan gebruiken?
Nou, bedankt voor je advies.
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 27/01/08, 13:50

mic42 schrijft:Als ik niet voor de tekening verf heb gebruikt, maar ik weet niet veel van IT, welke software moet ik dan gebruiken?


Als je dat alleen hebt, ga dan verder met verf, maar bij het opnemen "Opslaan als", geselecteerd GIF

Beeld
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 27/01/08, 14:05

mic42 schrijft:Dus in mijn bubbler wilde ik een mengsel van water en benzine van 50% gebruiken, in dit geval denk je dat het niet zinvol is om de bubbler op te warmen maar dan is het water nutteloos.


Ja, water is nutteloos in een verwarmde bubbler die benzine bevat, omdat de benzine ver voordat het water verdampt ...

mic42 schrijft:Als ik niet voor de tekening verf heb gebruikt, maar ik weet niet veel van IT, welke software moet ik dan gebruiken?
Nou, bedankt voor je advies.


Met dank aan del voor de uitleg
0 x
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne




par mic42 » 27/01/08, 14:06

ok bedankt, ik zal het opnieuw proberen, het zal gemakkelijker zijn om mezelf verstaanbaar te maken met een tekening
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne




par mic42 » 27/01/08, 14:16

https://www.econologie.info/share/partag ... uxVWBm.GIF
https://www.econologie.info/share/partag ... UFybtL.GIF
goed hier zijn twee tekeningen die zouden moeten verschijnen
voor de eerste is het de montage die ik op de maaier heb uitgevoerd, het werkt goed, maar ik merkte dat wanneer ik de plunjer losmaak van de uitlaat, het veel beter werkte.
Op de tweede tekening is het de montage waarvan ik wil dat de uitlaat in de bubbler gaat en de bubbler heeft een vrije luchtopening.
Ik zou graag uw mening willen hebben om te weten of het kan werken of niet.
dank u allen
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten