Zie een pantone in de buurt van Lyon

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
benny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 23/01/08, 08:12

Zie een pantone in de buurt van Lyon




par benny » 23/01/08, 08:19

:onheil: Ik woon in de regio Lyon (ten westen van Lyon) en ik zou graag willen weten of iemand van jullie een pantone-montage in de buurt heeft gemaakt. zo ja, dan laat hij een bericht achter bij een contactpersoon zodat ik de realisatie kan zien.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/01/08, 14:51

Dag

Het zien van een panton op een kleine motor kan interessant zijn, maar het zien van waterdoping op een auto is niet erg zichtbaar, afgezien van de discussie met de ontwerper.
De meest interessante kant als de ontwerper tijd heeft om aan je te besteden, tank diesel en loop minimaal 100 km en je tankt .. pak de rekenmachine
zo zit je op meetwaarden..

Andre
0 x
benny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 23/01/08, 08:12




par benny » 24/01/08, 05:58

Andre schreef:Dag

Het zien van een panton op een kleine motor kan interessant zijn, maar het zien van waterdoping op een auto is niet erg zichtbaar, afgezien van de discussie met de ontwerper.
De meest interessante kant als de ontwerper tijd heeft om aan je te besteden, tank diesel en loop minimaal 100 km en je tankt .. pak de rekenmachine
zo zit je op meetwaarden..

Andre


Bedankt voor het antwoord. Ik wil niet alleen de realisatie zien, maar een beetje technisch praten en de onderdelen zien die nodig zijn voor de realisatie ermee, want dat kan alleen met ervaring, de gebruikte trucs en de ondervonden problemen.
Dus als je iemand kent uit de regio Lyon die ik kan ontmoeten, ben ik geïnteresseerd in de info.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 24/01/08, 10:30

Hallo Benny,

Heb je de wiki al een beetje bekeken? Anders is het hier:
https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... hp/Accueil
0 x
benny
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 23/01/08, 08:12




par benny » 24/01/08, 13:34

Christophe schreef:Hallo Benny,

Heb je de wiki al een beetje bekeken? Anders is het hier:
https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... hp/Accueil



ja, ik heb gekeken maar ik zou graag iemand uit mijn regio willen ontmoeten om de realisatie te zien en hun ervaring te delen.
Ik begreep het principe en ik ben uitgerust genoeg om het te doen, maar er gaat niets boven de ervaring van een ander om bepaalde valkuilen te vermijden.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten