Gillier-Pantone: eCOPRA kit beelden door COPRA

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Gillier-Pantone: eCOPRA kit beelden door COPRA




par Christophe » 13/12/07, 11:58

Zoals beloofd zijn hier enkele afbeeldingen van de documenten die COPRA mij heeft gestuurd over hun Gillier-Pantone-kit voor auto's en industriële motoren.

Deze kit wordt online verkocht hier (wij hebben geen commerciële affiniteit, dit is uitzonderlijk volledig gratis reclame)

De originaliteit komt voort uit het feit dat het een "externe" stoomgenerator is...Ik hoop dat de calorieën voldoende zijn...

Hier zijn 2 foto's van het ontwerp van de generator en 2 foto's uit de montage-instructies.

Bewerken op 24 juni 2008: zie een nieuwsbericht op TF1

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld
Dernière édition par Christophe de 16 / 05 / 13, 10: 22, 6 keer bewerkt.
0 x
sami56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/12/07, 14:42

pantone-systeem




par sami56 » 13/12/07, 15:02

Hallo, ik zag zojuist je onderwerp over de Pantone-engine met de eCOPRA-kit. Met onze klas zware BTS-monteurs willen we een pantone-systeem plaatsen op een xantia 2.0l td-motor die bij mij op school staat. Met uw medewerking en die van mijn trainer vragen wij u of u ons meer documenten kunt sturen dan er op de pagina van de forum. Waar kunt u mij in contact brengen met de COPRA, bedankt voor uw begrip. Als u mij zo snel mogelijk kunt antwoorden, alstublieft
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/12/07, 16:00

Dag

Ik had al gezien foto's van de kit
het enige punt dat lijkt mij niet duidelijk is, is de reactor deel
Om een ​​terugreis met twee gemeenschappelijke uitgangen te maken, heb je een holle staaf of een externe concentrische houder nodig die geen goed rendement oplevert, de holle staaf waarmee ik heb geëxperimenteerd en afbeeldingen op de website heb geplaatst forum , levert niet zo goede prestaties als een standaardmontage, de montage van de hoeksteen in U en passender (hoewel de tak van de U de reactor binnengaat, zal ik deze in de reactor van het uitgangsgedeelte laten kanaliseren, om de maximale warmte voor de reactor.

Deze montage is meer gericht op de eenvoud van installatie en daarom beter verkoopbaar voor de persoon met weinig gereedschap voor een snelle montage. Het zou mij verbazen als de rendementen 30% bereiken

Beeld


Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 13/12/07, 16:16

Andre schreef:Ik had al gezien foto's van de kit
het enige punt dat lijkt mij niet duidelijk is, is de reactor deel


Oh je zagen waar?

Zij maken gebruik van de reactor HYPNOW denk ik ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 13/12/07, 16:27

Het is waarschijnlijk een goed idee, maar ik ben bang dat, afhankelijk van het voertuig, de montage op de uitlaat en de inlaat niet altijd MOGELIJK is voor PLAATSproblemen, tenzij de COPRA een andere kit maakt afhankelijk van het automodel.

Ik heb een flink aantal kappen opgetild en veel onderdelen gemonteerd en gedemonteerd, inclusief de uitlaat, om te zeggen dat ze allemaal verschillend zijn, vooral de uitlaatopeningen van de motor: er zitten vaak bochten achter het uitlaatspruitstuk en er zijn maar weinig plekken eromheen.
Om een ​​recht stuk te vinden moet je onder de auto gaan en weg van de warmtebron en heb je ruimte eromheen nodig.

Ik ben misschien pessimistisch, maar ik heb zoveel verschillende builds gezien dat de standaardkit me een beetje sceptisch maakt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
sami56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/12/07, 14:42




par sami56 » 13/12/07, 16:36

Ik heb je antwoord gezien, maar ik wil graag meer informatie: de maat van alle onderdelen als je ze kent en of we contact kunnen opnemen met COPRA
Dernière édition par sami56 de 13 / 12 / 07, 16: 38, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 13/12/07, 16:38

In de gele pagina's toch?

Anders staat een van hun leden op de forum: https://www.econologie.com/forums/foreste-cl ... t4422.html

Neem contact met hem op via zijn profiel of per e-mail.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 13/12/07, 16:57

je kunt hun kit te koop vinden op aeden.fr ;-)
0 x
kopra
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 09/12/07, 10:38

kopra




par kopra » 16/12/07, 16:16

om uw vragen over de ecopra-kit te beantwoorden is een 100% waterdoping zonder brandstof
we gebruiken de hypnowreactor + een externe generator
de totale lengte bedraagt ​​geen 170 mm en de generator heeft een axiale afmeting van slechts 120 mm het is noodzakelijk om een ​​geschikte verticale of horizontale locatie te kiezen de generator past zich aan
het geheel kan worden verbonden met 2-kragen of niet met 4-kragen
indien uitgerust met een brug, geen demontage van de pot
al gedaan zonder demontage ...
taille des pots 40/45/50-53/55/60/65/70/75/80
cc
0 x
economiecologiequitable
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: copra




par rodibruno » 17/12/07, 03:11

copra schreef:om uw vragen over de ecopra-kit te beantwoorden is een 100% waterdoping zonder brandstof
we gebruiken de hypnowreactor + een externe generator
de totale lengte bedraagt ​​geen 170 mm en de generator heeft een axiale afmeting van slechts 120 mm het is noodzakelijk om een ​​geschikte verticale of horizontale locatie te kiezen de generator past zich aan
het geheel kan worden verbonden met 2-kragen of niet met 4-kragen
indien uitgerust met een brug, geen demontage van de pot
al gedaan zonder demontage ...
taille des pots 40/45/50-53/55/60/65/70/75/80
cc


Dag :
Hebben ze een verbruiks- en prestatie-betrouwbaarheidstest?
bestaat er een webpagina met foto's van assemblages van de Copra-kit?
dank u

Rodolfo Bruno
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten