Waar te krijgen roestvrij stalen buizen en staven?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Matthieu
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 01/12/07, 17:09
Plaats: Gironde - Tussen twee zeeën

Waar te krijgen roestvrij stalen buizen en staven?




par Matthieu » 03/12/07, 13:00

Hallo...

Hier verzamelde ik enkele van de onderdelen die nodig waren voor de montage van een reactor op mijn voertuig ... voor de buis en de staaf van de reactor, had ik galva staal gevonden in de straal waterverwarming soort op casto (praktijk omdat de uiteinden van de buis al waren ingeregen ...).

Maar ik las op een kwantumpagina dat galva uiteindelijk zal oxideren en giftige dampen zal afgeven ...

Ja, maar waar vind je roestvrijstalen buizen en staven ... zijn er distributeurs die dit in de detailhandel verkopen?

Iedereen weet hoe hij me op dit punt kan verlichten?
0 x
Matthieu
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 01/12/07, 17:09
Plaats: Gironde - Tussen twee zeeën




par Matthieu » 03/12/07, 13:20

Nou, ik heb net de debatten over staal / roestvrij staal gelezen ...
het roest / het roest niet ...
pipo = magnetisme ...

Ik zal de galva tot een einde brengen, tenzij iemand uitlegt waarom het niet zal verdwijnen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 03/12/07, 13:48

Het is omdat het magnetisme pipo is dat het roestvrij staal (niet-magnetisch voor de meeste soorten roestvrij staal) niet interessant is ... voor de steel.

Sterker nog; het kan een katalysator zijn.

Gebruik voor de rest in plaats daarvan "zwart" ijzer.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/12/07, 15:32

Dag
matthieu schreef:Nou, ik heb net de debatten over staal / roestvrij staal gelezen ...
het roest / het roest niet ...
pipo = magnetisme ...

Ik zal de galva tot een einde brengen, tenzij iemand uitlegt waarom het niet zal verdwijnen!


Laat verzinkte buis niet te nemen, om de voorkeur aan de zwarte koolstof stalen buis (de centrale verwarming) aan de binnenzijde verzinkt wordt het een rugeur tijd doorbrengen in de hitte (het is niet voor toxité maar de WERKING reactor) de buizen. sommige zijn ovaal en andere hebben een schijnbaar interne las, indien mogelijk op zoek naar iets (drinkbaar) intern,
in de roestvrij stalen buis is de interne kwaliteit superieur aan de meeste gewone stalen buizen.
het is nog steeds een bepaald werk om een ​​gelaste montage te maken of geschikt materiaal te gebruiken, we willen niet opnieuw beginnen, het roestvrij staal bevindt zich in winkels die apparatuur verkopen aan zuivelproducten, of degenen die voedingsmiddelen maken.
In alle kleine workshops hebben ze terugvallen en stukken tegen een goede prijs.

Andre
een gegalvaniseerde buis, zelfs als we het schuurlinnen doorgeven verzinkt het komt het oppervlak van het metaal binnen (alle lassers weten het)

Voor de steel neemt van roestvrij staal, maar het is geen verplichting
gepolijst staal het werkt ook, het enige nadeel als je je auto voor een maand immobiliseert, begint de steel te roesten
in de auto is het hard en deelt opgewarmd als je de reactor vaak verdrinkt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Waar te om de roestvrij staalbuizen en de staven te krijgen?




par Nikolaj » 08/10/17, 17:12

Hallo, Ik heb mijn systeem (gemodificeerde stijl RETROKIT nanokit spad) met koperen buizen diameter 12 / 14 10 / 12, en het roest niet helemaal .... efficiënt, 0.75 liter water km 100. ..en uitlaatuitlaat extra schoon ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Waar te om de roestvrij staalbuizen en de staven te krijgen?




par Nikolaj » 08/10/17, 19:13

Hallo, ik mijn systeem (gemodificeerde style RETROKIT nanokit SPAD Econokit écopra etc dus een gemengd ..) met een diameter koperbuizen 12 / 14 10 / 12, genest in elkaar, de diameter 10 mm in de 12 mm, dubbele dikte en het is helemaal roest .... het is effectief, 0.75 liter water km 100 ... en extra schoon uitlaat uitgangsvermogen ... grote motorkoppel , opslaan van de eigenlijke diesel liter 7.9 100 90 km km / h maximum Samenstockeringsverbod routes, met een cc HYMER vol 1998, 168000 td km, 3 ton werkelijke gewicht ... :D
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Waar te om de roestvrij staalbuizen en de staven te krijgen?




par Flytox » 08/10/17, 23:16

nikolaj schreef:
nikolaj schreef:Hallo, ik mijn systeem (gemodificeerde style RETROKIT nanokit SPAD Econokit écopra etc dus een gemengd ..) met een diameter koperbuizen 12 / 14 10 / 12, genest in elkaar, de diameter 10 mm in de 12 mm, dubbele dikte en het is helemaal roest .... het is effectief, 0.75 liter water km 100 ... en extra schoon uitlaat uitgangsvermogen ... grote motorkoppel , opslaan van de eigenlijke diesel liter 7.9 100 90 km km / h maximum Samenstockeringsverbod routes, met een cc HYMER vol 1998, 168000 td km, 3 ton werkelijke gewicht ... :D


Hallo Nikolaj, welkom.
U kunt een nieuw onderwerp maken en ons over uw bewerking vertellen!
Goede tests.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Waar te om de roestvrij staalbuizen en de staven te krijgen?




par Nikolaj » 11/10/17, 13:23

Hallo, ik verzamel mijn documenten om dit te doen ... en ik zal wat technisch advies nodig hebben om foto's in te voegen ... stp ... bedankt ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Waar te om de roestvrij staalbuizen en de staven te krijgen?




par Flytox » 11/10/17, 23:29

Onder het venster waarin u schrijft, is er een tabblad "Bijlagen" waarop u klikt.
Vervolgens klikt u op "Bestanden toevoegen".
Vervolgens zoek / selecteer je de afbeelding van je computer die je wilt plaatsen en open je deze.
Iets verderop op de pagina, naast de naam van je bestand, wacht je even en het verschijnt "Insert in the line". Je klikt erop.
De code die aan uw bestand is gekoppeld, wordt toegevoegd aan het schrijfgedeelte.
U klikt op "Preview" om te zien of alles in orde is. Als het klaar is met het feit "Verzenden".
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Waar te om de roestvrij staalbuizen en de staven te krijgen?




par Nikolaj » 13/10/17, 05:36

hallo dank je tutorial, het werkt goed ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten